לא יודעים אילו משאבות מים מתאימות לכם? תנו למומחים של קבוצת דודי מערכות לעזור לכם
קרדיט לתמונה: בוסט מדיה בע"מ

משאבות המים לבנייני המגורים ולמבנים המסחריים הולכות ומשתכללות. כדי להפיק מקסימום תועלת מכל משאבה, נדרשת התאמה מדויקת לצרכים הספציפיים – הבקיאות המקצועית של קבוצת דודי מערכות ומשאבות מים מבטיחה בחירה נכונה

מים הם משאב קריטי עבור כולנו. אנחנו זקוקים למים כדי להתקלח, לשטוף כלים, לנקות את הבתים, להשקות צמחיה, כמובן לשתות ועוד. בהתאם ניתן למצוא בכל בניין מודרני שלל משאבות מים : משאבות שמיועדות להגברת לחץ המים כך שבכל הקומות תהיה זרימה תקינה, משאבות שמספקות מים להשקיית גינות וגם למטרות ספציפיות כמו הפעלת מפל שובה לב, וכן משאבות סחרור שמבטיחות מים חמים תוך דקות בודדות גם בימים הכי קרים.

כל משאבה היא למעשה מערכת שלמה שאמורה למלא תפקיד חיוני במשך שנים רבות. עם המומחים של קבוצת דודי מערכות ומשאבות מים תוכלו לסמן V על הנושא, ולדעת בוודאות שכך יהיה.

מנוע חיצוני או חיבור לרשת החשמל?

בחירת משאבת מים מחייבת קבלת מספר החלטות חשובות. כך למשל ישנן משאבות אשר מופעלות ע"י מנוע פנימי שמוטמע בהן ועל בסיס חיבור לתשתית החשמל, וישנן גם משאבות בעלות מנוע חיצוני. כשהאופציה המתאימה היא מנוע חיצוני ישנה עוד בחירה – מנוע דיזל או מנוע בנזין. הידע רחב ההיקף של העובדים בקבוצת דודי מערכות – כולם אנשי מקצוע ותיקים שמקפידים להתעדכן, בין השאר באמצעות ביקורים אצל יצרניות המשאבות המובילות בעולם – מתורגם להחלטות מדויקות ולבחירות אופטימליות, כשגם מסגרת התקציב נלקחת בחשבון.

חשוב להדגיש שכל משאבות המים שקבוצת דודי משווקת ומתקינה הן של חברות מוכרות ואמינות אשר משקיעות משאבים רבים במחקר ובפיתוח. בהתאם כל המוצרים מבוססים על טכנולוגיות חדשניות ומתאפיינים ביעילות רבה. כמו כן כל משאבה עומדת כמובן בכל התקנים העדכניים.

התקנת משאבות מים ביעילות ובאחריות

הקמת חדרי משאבות והתקנת משאבות מים מתבצעת ע"י הצוותים של דודי מערכות על בסיס תכנון מפורט ומוקפד. התוכניות מותאמות לתקנות רלוונטיות – של מחלקת רישוי עסקים ברשות המקומית, משרד הבריאות, המשרד להגנת הסביבה, כבאות והצלה לישראל וכו'. התכנון כולל הגדרה מדויקת של הפעילות הצפויה ובהתאם המשאבות הנדרשות, מיקום כל משאבה ומשאבה, עוצמת השאיבה, לוחות הפיקוד והבקרה ועוד.

יישום התוכניות מבוצע ביעילות רבה, ומתוך מחויבות לספק מקסימום תועלת לטווח ארוך. השירות כולל גם תחזוקה תקופתית בהתאם למאפייני כל מערכת.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here