עורך דין לענייני ביטוח לאומי
yuvalor-law.com

אם אתם עובדים במקום עבודה מסוים, ומוצאים את עצמכם עוברים הליך פיטורין שלא כדין, או שזכויותיכם נפגעות במקום העבודה, שכרכם הולן, לא הפרישו לכם דמי פנסיה ופיצויים, לא משלמים לכם דמי מחלה או מאשרים לכם ימי חופש, דעו שאתם לא צריכים להעביר את הנושא על סדר יום משום שהחוק במדינת ישראל לצידכם, ותוכלו בעזרתו של עורך דין לדיני עבודה לתבוע את המעסיק בבית הדין לעבודה ולקבל פיצוי, כמו גם למצות את הזכויות שלכם. לפי החוק בישראל, גם לנשים בהריון ונשים הנמצאות בעיצומם של טיפולי פוריות יש זכויות נוספות בעקבות היותן אוכלוסייה הנחשבת מוחלשת בעולם התעסוקה, ולכן לא ניתן לא להעסיק אותן בשל הריונן, לא ניתן לפטר אותן ללא היתר של ממונה על חוק עבודת נשים בכפוף לדין, כך גם כאשר מדובר על נשים הנמצאות בטיפולי פוריות. בעל עסק אשר יפר את חוקי עבודת נשים חשוף לתביעות לאור כך כי  הפר את זכויותיהן ובליוויו של עורך דין מומחה בתחום יוכל לתן מענה בעניין.

לקבל ייעוץ משפטי מקצועי על מנת לממש את הזכויות שלכם מול הביטוח הלאומי – בזכות ולא בחסד.

על פי החוק במדינת ישראל, כל אזרח מחויב לשלם את דמי הביטוח הלאומי ולמעשה להיות מבוטח בו. המוסד לביטוח לאומי קם בעקבות רעיון סוציאליסטי שלמעשה מעניק רשת ביטחון כלכלית לאזרחי ישראל במידה ויזדקקו לה. הביטוח הלאומי למעשה אחראי על דמי אבטלה, קצבאות כמו קצבאות נכות וזקנה, ופיצויים בעקבות תאונת עבודה ובעצם כל תאונה שהיא, כמו גם תחומים נוספים. על אף שהכוונות טובות, המוסד לביטוח לאומי דורש מהמבוטחים בו אשר זקוקים לסיוע להתמודד עם בירוקרטיה קשה ומורכבת, אשר מקשה על ההליכים ולעיתים אף מונעת מאזרחים למצות את זכויותיהם ולקבל את שמגיע להם. על מנת להקל על ההליך, ניתן לפנות אל עורך דין לענייני ביטוח לאומי  אשר יוכל ללוות אתכם לכל אורך ההליך ולסייע לכם למצות את זכויותיכם. עורך הדין ילווה אתכם במילוי הטפסים ואף ייצג אתכם בוועדות השונות אשר לעיתים עלולות להיות מורכבות וקשות ואם יהיה צורך ינהל עבורכם הליכים משפטיים מול המוסד לביטוח לאומי.

לפנות אל המומחים בתחום

תחום הנזיקין הוא תחום מורכב במשפט הישראלי, משום שהוא מבקש לכמת פגיעות בגוף ובנפש על מנת לקבוע פיצוי מתאים לאותן הפגיעות. לעיתים מדובר בהליכים משפטיים מורכבים מאוד, משום שהוכחת נזק היא לא משימה קלה. לכן, חשוב לפנות אל עורכי דין נזיקין מומחים ולבחור בעורך הדין הנכון בעבורכם. עורך הדין יובל אור אשר מתמחה בדיני נזיקין, ביטוח לאומי ודיני עבודה אשר מנוסה בתחומים אלו וניהל תיקים מגה מורכבים בתחומים אלו ישמח לעמוד לשירותכם ולסייע לכם למצות את זכויותיכם בזכות ולא בחסד!, כמו גם לקבל את הפיצויים שמגיעים לכם. ליעוץ ללא התחייבות 052-303-0007 עו"ד יובל אור.

אין מאמר זה מהווה יעוץ משפטי וכל מקרה לגופו יש לפנות לקבלת יעוץ משפטי פרטני בהתאם לנסיבות.

לשון המאמר מופנית ללשון זכר ונקבה כאחד.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here