דירות למכירה בצפון תל אביב
קרדיט - 2bhome.co.il

כשמחפשים שכונה לקנות בה דירה למגורים או להשקעה מחפשים בדרך כלל שכונה שהצפי שלה לעתיד הוא כזה שיגרום לביקוש של תנועת דיירים איכותית. אין ספק ששכונת נווה שאנן היא שכונה כזאת שיש לה כל הזמן ביקוש יציב והוא הולך ומתגבר הודות לפרויקטים שונים, להיסטוריה של השכונה, להתרחבות שלה על פני שכונות חדשות סביבה ולאזור היפה שבו יש גם אוכלוסייה איכותית שאינה מתפשרת על איכות חיים. דירות למכירה נווה שאנן חיפה מוצעות בחתכים שונים לפי תקציבים משתנים, כאשר הנמוכים ביותר הם לדירות ישנות שטרם עברו התחדשות עירונית והם נחשבים מנומנמים עדיין מבחינת הערך האמיתי והפוטנציאלי שלהם. זה אומר שהזמן לרכישת דירה בחיפה הוא כעת וכדאי לבדוק את הנכסים המוצעים למכירה גם בגזרת הדירות הישנות וגם אלה שעוברות התחדשות עירונית. מבחינת תקציבים גבוהים יותר יש פרויקטים חדשים בנווה שאנן שיכולים לייקר מחירים של בניינים לידם, ולכן מומלץ לבדוק בעזרת איש נדל"ן מנוסה כמו מיקי קודה נדל"ן שמלווה רוכשים כבר שנים רבות בדרך לקניית הדירה שלהם.

למצוא נכס מתאים בחיפה

המגוון הגדול של שכונות ונכסים בחיפה הופך אותה לאתגר אמיתי לכל מי שטרם מצא את בית חלומותיו, אבל אין ספק שהחיפוש אחריו מרתק. המפגש הבלתי אמצעי עם דירות, בניינים שונים מתקופות שונות, סגנונות חיים והקבוצות השונות שמרכיבות את חיפה הופך את העיר הזאת למרתקת לכולם. זה נכון במיוחד למי שעובר לגור בחיפה ולא הכיר אותה קודם, וכך הוא מקבל הזדמנות גם לחפש פרויקטים בחיפה וגם לעשות היכרות בשטח עם שכונות שונות. אחת מהן בוודאי מתאימה לכם הודות להעדפה החיפאית הברורה של אדריכלות מעניינת שמתאימה גם לטופוגרפיה המאתגרת שלה וגם להיסטוריה שלה כעיר שקיימת כבר יותר ממאה שנה ועברה את כל התהפוכות בישראל.

לבחור את הליווי המקצועי הנכון

הגיע הזמן לדבר גם על ליווי מקצועי נכון של מתווכים שלא רק מגויסים כל כולם למען הלקוחות שלהם אלא שהניסיון והידע שלהם מאפשרים להם לאבחן נכס ולהתאים אותו ללקוחות מתאימים. כך אפשר לבחור במדויק את הדירה שמתאימה לכם ותוכלו ליהנות בה וגם להשביח את הערך שלה עם השנים כדי לעבור לנכס הבא. חשוב למצוא מישהו שיכול לספק לכם נתונים מדויקים על המקום שבו אתם רוצים לגור ומה אפשר למצוא בו שמהווה יתרון בשבילכם על מנת לגור שם. מיקי קודה נדל"ן מלווה בצורה כזאת את לקוחותיו כל הדרך עד הסגירה המוצלחת של העסקה לקניית הבית הנכון להם.  התקשרו: 052-6440124

 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here