תמיד חלמתם להיות נהג מרוצים ליום אחד? היום זה אפשרי, אחת הדרכים הנהדרות והמושלמות ביותר ליהנות מחוויה של נהיגה ליום אחד זה באמצעות רכב הקורבט סטינגריי החדשה של חברת שברולט המדהימה. כמו כן על מנת לנהוג ברכב זה בצורה מושלמת ואיכותית ישנם מספר דגשים והם:

  • סוג הרכב- קורבט סטינגריי החדשה, אשר נחשב לרכב הטוב בעולם, בעל מנוע של 6200 סמ"ק, 500 כוחות סוס, הנעה אחורית, מערכת מולטימדיה מתקדמת, רמת גימור מושלמת וכן האצה מאפס למאה תוך 2.9 שניות.
  • ליווי- במהלך הנסיעה שאורכה כשעה, ילווה אתכם נהג מרוצים מיומן אשר יסביר לכם לפני הנסיעה על הרכב, מה כל כפתור עושה, איך לנהוג בצורה בטוחה וכן בצורה אשר תדגיש את העוצמות אשר יש ברכב זה.
  • מסלול- תיהנו ממסלול ייחודי בין ההרים, תוך כך שתיהנו מנוף מושלם אם תצליחו לראות משהו במהירות הזו.

לשם חווית נהיגה מושלמת תוכלו לפנות אלינו לאקזוטיק קארס וליהנות מחוויה נהיגה של פעם בחיים. כמו כן תוכלו לעשות מתנה לגבר ליום ההולדת או לכל אירוע כזה או אחר תוך כך שתיהנו מתמונות עם הרכב לפני ואחרי, וכן תוך כך שנתעד את הנסיעה עם מצלמת גו פרו מושלמת.

להפתיע בצורה מרגשת וייחודית

אחת הדרכים הנהדרות והמושלמות ביותר להפתיע את הגבר שלך זה באמצעות מתנה חוויתית לגבר, ואחת המתנות הכי מושלמות זה כמובן חווית נהיגה ברכב מרוצים יוקרתי במיוחד כדוגמת הקורבט סטינגריי החדשה אשר נחשב לרכב הטוב בעולם. כמו כן המתנה הזו מתאימה לגברים אשר הינם בעלי רישיון נהיגה בתוקף כמובן וכן לגברים אשר הינם מעל גיל 30 ואפילו ביום אחד. כמו כן בשביל לבצע הזמנה, פנו אלינו ונתאם איתכם. בנוסף לכך הגבר ייהנה ממסלול של שעה בתוך ההרים תוך כך שהוא ייהנה ממהירות שלא הכיר קודם לכן, וכן תוך כך שהקורבט מאיצה מאפס למאה ב2.9 שניות.

רכב מושלם לחוויה של פעם בחיים

אחד מהרכבים הטובים בעולם כיום זהו רכב הקורבט סטינגריי החדשה אשר נחשב לאחד הרכבים המפלצתיים ביותר שיש וזאת מפני שיש לו 500 כוחות סוס, מנוע מפלצתי של 6200 סמ"ק וכן האצה מטורפת מאפס למאה של 2.9 שניות. על מנת ליהנות מחוויית נהיגה ברכב זה תוכלו לפנות אלינו לאקזוטיק קארס בהנהלתו של נהג המירוצים המקצועי חן שטבינסקי וליהנות מחוויה של פעם בחיים. לפרטים נוספים והזמנות צרו קשר במספר הטלפון שלנו: 054-5344430 ונשמח לעמוד לשירותכם בכל פנייה\שאלה בנושא.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here