קרדיט - https://nona-jewelry.co.il/

עולם עיצוב התכשיטים לא מפסיק להתפתח, להתקדם ולהפתיע. בזכות שיטות וטכניקות של עבודה אפשר לבצע משימות מורכבות ומעניינות שבעבר אי אפשר היה ואין ספק שמי שהכי מרוויח מזה אלה הלקוחות שיכולים ליהנות מתכשיטים מרהיבים, מיוחדים, כאלה שמעוצבים בהזמנה אישית וכך כל אחד עונד תכשיט שאין כמותו לאף אחד בנוסף. צמיד עם תמונה הוא אחד החידושים האחרונים ועם הזמן הפופולריות שלו הולכת וגוברת. מדובר בחריטה של תמונה על גבי פלטפורמת מתכת זעירה שמחוברת לצמיד ומהווה חלק בלתי נפרד ממנו. אם בעבר צמיד היה תכשיט דו ממדי הרי שכיום בעזרת אותן תוספות ייחודיות ומעניינות הצמיד הופך להיות תלת ממדי, כזה שאין לאף אחד.

מתי כדאי להזמין צמיד עם תמונה?

מדובר במתנה מיוחדת במינה שאפשר לקנות למישהו אהוב ומוערך במיוחד ובהחלט מדובר גם במתנה שאדם זה או אחר יבחר לקנות עבור עצמו. התמונות שתהיינה צמודות לצמיד יכולות להיות של בני משפחה אהובים, של הילדים של ההורים או שתהיה על התוספת חריטה של מילים משמעותיות וחשובות עבור מי שיענוד את הצמיד. צמיד עם תמונה יכול להתאים לגבר או לאישה, לבני נוער צעירים ואפילו לילדות. כאשר בוחרים את הצמיד ואת התמונה בתבונה – התכשיט יתאים בדיוק למי שהוא מיועד עבורו ואין ספק שיתפתח קשר רגשי עמוק בין השניים.

השינויים המשמעותיים בתחום של עיצוב תכשיטים

תכשיטים תמיד היו פריט אופנתי אך היה בהם טאץ' אישי או רגש עמוק ממי שנתן את התכשיט למי שהתכשיט היה מיועד עבורו. צמיד עם תמונה לוקח את העניין הזה עוד צעד קדימה והופך את הצמידים לאישיים אפילו יותר. כל מאפיין שקשור במראה של הצמיד הופך לכזה שנבחר באופן אישי והצמיד כולו הוא פריט ייחודי שאין כמוהו עוד אחד לאף אדם בשום מקום. לא בכדי צמידים כאלה הם מתנה נפלאה, אישית ומרגשת.

נונה – תכשיטים בהתאמה ועיצוב אישי תוך שימוש בשיטות עבודה מתקדמות שמבטיחות תכשיטים איכותיים, יפים במיוחד וכאלה שמתאימים לכל אירוע ולכל גיל.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here