לכבוד הפסח: שדרוג המרפסת עם פרגולה!

חג האביב עבור רבים הוא החג המשפחתי ביותר! לאורך ימי החג, אתם זוכים להיות עטופים בבני המשפחה, וליהנות מזמן איכות שלא תמיד יש לכם בשגרה. לפני החג, מארחים ומתארחים משקיעים רבות בשיפוץ ושדרוג הבית, כחלק מתהליך ההתחדשות המאפיין את עונת האביב.

לרוב, השדרוגים מתמקדים בחללים כדוגמת הסלון והמטבח. השנה, תוכלו גם אתם להשקיע במרפסת השמש שלכם, ולהפוך אותה לאטרקטיבית אפילו יותר! מתגוררים בירושלים והסביבה? תוכלו גם אתם עוד להספיק לבצע התקנת פרגולות בירושלים לפני החג!

שדרוג המרפסת עם פרגולה: מדוע דווקא עכשיו?

חג הפסח מביא איתו גלים של פריחה והתחדשות, מה שגם בכם מעורר את הרצון להתחדש! במידה וגם אתם גרים בדירה עם מרפסת שמש, הרי שיש לכם את האפשרות ליהנות משהות תחת כיפת השמיים – בבית שלכם! מיותר לציין עד כמה השמש היוקדת יכולה להשפיע עליכם ולנהל אתכם, אך לא כשמותקנת אצלכם פרגולה.

עונת האביב היא עונה חמה, כאשר מיד לאחריה מגיעה עונת הקיץ. אין עוד תזמון אידיאלי יותר להתקנת פרגולה מאשר עונת האביב! את ליל הסדר וימי החג, תוכלו גם אתם להעביר במרפסת, זאת עם פתרון הצללה איכותי ויעיל מפני השמש – מאלומיניום או מעץ.

הפרגולה – הרבה מעבר להצללה בעונת הקיץ

רבים סבורים כי הפרגולה חיונית ונחוצה אך רק בימי הקיץ החמים. שנים רבות היא מותגה כ"פתרון הצללה", אך בפועל ניתן גם להשמיש אותה בחורף, זאת עם כיסוי מתאים. האם כדאי כלכלית להשקיע בכיסוי הפרגולה? התשובה חיובית. כיסוי הפרגולה מאפשר לכם ליהנות מהמרפסת בכל עונות השנה!

עם פרגולה שעליה מותקן כיסוי הגשם, אתם מנהלים את זמן האיכות שלכם במרפסת, ולא מזג האוויר! כך, גם אם ישנו טפטוף קל, הוא יגיע במגע עם הכיסוי ולא אתכם. 

לפני התקנת הפרגולה – מה חשוב לבדוק?

התקנת הפרגולה היא שדרוג משמעותי שאתם עושים למרפסת, ושדרוג משמעותי עוד יותר לאיכות החיים שלכם. מומלץ מאד לבצע את כל הבדיקות המקדימות הרלוונטיות, כאשר המוטיבציה היא להבטיח שביעות רצון גבוהה שלכם! אז מה חשוב לבדוק?

  • חומר הפרגולה – עץ או אלומיניום? הבחירה כמובן תהיה שלכם, אך כדאי לתת עדיפות לחברה המציעה התקנה על בסיס שני החומורים המובילים. בקשו לדעת מהם היתרונות והחסרונות של כל פרגולה, בדגש על עמידות, תוחלת חיים ואסתטיקה. 
  • תחזוק הפרגולה – התעניינו אודות עבודת התחזוק הנדרשת עם כל חומר – עץ או אלומיניום. ישנם אלו שעבורם מידת התחזוק הנדרשת היא שיקול משמעותי בבחירת החומר לפרגולה. 
  • התאמה אישית – אולי הדבר החשוב ביותר, הוא להבטיח כי חברת הפרגולות מאפשרת לכם להיות שותפים לדרך. תנו עדיפות לחברה שמיישמת את בניית הפרגולה בהתאם לשרטוט הסקיצה שלכם: נראות הפרגולה, גודל הפרגולה, רמות הגימור, חומר הדפנות, שילוב מנגון אלחוטי וכן הלאה.

לסיכום:

התקנת פרגולה חדשה במפרסת הינה שידרוג משמעותי לבית ולמשפחה, לכן חשוב לבדוק ולבצע סקר שוק מקיף – מחירים, עלויות, איכות החומרים ומשך האחריות שהחברה מספקת. חשוב לברר על עמידות החומרים – שכן מזג האוויר בארץ קיצוני. ושיהיה בהצלחה 😊

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here