למה חשוב לבנות אפליקציה עם חברה בישראל
מקור FREEPIK

פיתוח אפליקציה הוא דבר שיכול להיות רווחי מאוד, במידה והאפליקציה זוכה להצלחה. סוגי אפליקציות שונים יכולים להתאים למגוון רחב של עסקים בתחומים שונים. כך, למשל, מסעדות רבות עברו לספק שירותי משלוחים דרך אפליקציה בימים אלה. 

גם עסקים שמספקים שירותים שונים או מוצרים שונים יכולים ליהנות מביצוע פיתוח אפליקציה שתסייע להם להעניק שירות מרחוק או לשמור על קשר עם הלקוחות ולספק להם מידע חיוני. 

לשוק האפליקציות בישראל יש כמה מאפיינים ייחודיים. המאפיינים האלה גורמים לכך שבמקרים רבים עדיף לבצע את הפיתוח עם חברה ישראלית, ולא עם מפתחים מחו"ל. ישנן חברות רבות שמציעות שירותי פיתוח אפליקציות זולים מאוד במיקור חוץ. במדינות כמו אוקראינה, למשל, מוצעים שירותים כאלה במחירים נמוכים מאוד יחסית והפיתוי לעבוד עם החברות האלו הוא גדול. 

אז מדוע עדיף בכל זאת לפתח אפליקציה עם חברה ישראלית? יש לכך כמה סיבות עיקריות. הסיבות האלה טמונות בכך שחברות ישראליות מפתחות בשפה העברית ביתר קלות, ושאיכות הביצוע של המפתחים הישראלים היא מהטובות בעולם. 

פיתוח אפליקציה בעברית

אפליקציות שמפותחות בישראל הן במקרים רבים בעלות ממשק משתמש בשפה העברית. אפליקציות בעברית דורשות התאמה של הפיתוח לכך, וקל יותר לעשות זאת כאשר עם עובדים עם חברה ישראלית. בנוסף לכך, קל בהרבה לתקשר עם המפתחים מבחינות רבות. חברות פיתוח שממוקמות בחו"ל נמצאות באזור זמן שונה, והדבר יכול לעכב את הפיתוח. גם העובדה שהתקשורת היום יומית עם המפתחים יכולה להתבצע בעברית, מקלה על התהליך. 

חברות "כחול לבן" שמכירות את קהל היעד

חברות ישראליות מכירות טוב יותר את קהל היעד בארץ. יש לכך יתרון משמעותי בשלב התכנון והעיצוב של האפליקציה. אפליקציה שצריכה "לדבר" אל קהל יעד הישראלי זקוקה לצוות פיתוח שיודע כיצד לפנות אל הקהל הזה בצורה המדויקת ביותר. זה בא לידי ביטוי גם בממשק במשתמש ובחוויית המשתמש של האפליקציה, שרצוי לעבוד עליהם עם חברת UI ישראלית.

העבודה על ממשק המשתמש ועיצוב האפליקציה צריכה להיעשות באופן שיתאים לקהל הישראלי. בכל מדינה יש דרכים אחרות ליצור ממשקי משתמש, והקהל הישראלי אינו דומה בהכרח לקהלים אחרים בעולם. לכן חשוב לעבוד על האפליקציה עם צוות מומחים שיודע לפתח בצורה מותאמת לישראל.   

כמה זמן לוקח התהליך?

תהליך פיתוח אפליקציה יכול לארוך מספר חודשים. כאשר עובדים עם חברה מחו"ל, משך התהליך יכול להיות ארוך יותר עקב הפרשי השעות ותקשורת פחות טובה עם המפתחים. כאשר עובדים עם חברה ישראלית, במקרים רבים ניתן לקצר את משך העבודה על הפרויקט ולהשלים את מלאכת הפיתוח תוך זמן קצר יותר. 

חברות ישראליות גם מחזיקות באנשי מקצוע איכותיים יותר. המפתחים הישראלים נחשבים לאנשי מקצוע ברמה עולמית. זאת לעומת חברות של פיתוח אפליקציות מחו"ל, שלא תמיד מחזיקות את אנשי המקצוע הטובים והמוכשרים ביותר. 

לסיכום

פיתוח אפליקציה הוא פרויקט ממושך שדורש משאבים כלכליים לא מועטים. ההשקעה בפיתוח האפליקציה היא רבה, וכדי להתאים אותה בצורה המיטבית לקהל הישראלי מומלץ לבחור לעבוד עם חברה "כחול לבן". חברות ישראליות לפיתוח אפליקציות ערוכות טוב יותר לפיתוח בשפה העברית ולהתאמה מיטבית לקהל היעד בארץ. 

על מנת להשיג את התוצאות הטובות ביותר, יש לעבוד עם אנשי המקצוע הטובים ביותר. במובן הזה, קשה למצוא תחרות לאנשי המקצוע הישראלים. כל מגוון הסיבות האלה גורם לכך שבחירה בעבודה עם חברת פיתוח ישראלית היא הבחירה החכמה ביותר עבור כל עסק או ארגון בישראל. 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here