עורך דין איחוד תיקים
קרדיט - Pixabay

אמנם הטיפול בנושאים כמו חובות הוא עניין אינדיבידואלי מאוד, אשר בדרך כלל אפשר למצוא לו את הפתרונות מול בעלי החוב. אבל כאשר אי אפשר לנהל את גביית החובות בצורה רצינית, אז אתם עלולים למצוא את עצמכם מתמודדים עם כמה וכמה הליכים משפטיים מורכבים, שדורשים תשומת לב של עורך דין מקצועי. ‏וזוהי בדיוק הסיבה שבגללה אתם רוצים לעבוד עם אנשי הצוות המקצועי של משרד עורכי הדין חגי רושקנסקי, ‏על מנת לבנות את קו ההגנה שלכם ולהבטיח שאתם מוצאים פתרונות משפטיים לצרכים שלכם.

פנייה לנושים בצורה אחראית

‏הדבר ראשון שצריך לעשות כאשר יש לכם בעיה להחזיר את החובות שלכם הוא לנסות לדבר עם הנושים. ‏לרוב יהיה ניתן להגיע להסכמות על איחוד תיקים או לכל הפחות להגיע להסדרי פריסת חוב כאלו ואחרים, שמקלים מאוד על תהליך השיקום הכלכלי שלכם ומאפשרים להם לקבל את הכספים שהם צריכים לקבל מכם. ועל כן אתם רוצים לפנות לעזרת עורך דין איחוד תיקים שיכול ללוות אתכם במשא ומתן.

הצגת התיק בבית המשפט

עורך דין להסדר חובות ‏יכול לייצג אתכם לא רק אל מול הנושים אלא גם אל מול בית המשפט. ‏כלומר, אם אתם צריכים להגיע לדיון בבית המשפט, חשוב שזה יהיה כאשר יש לכם ייצוג הוגן, של אדם שמכיר לעומק את התיק שלכם, ויודע איך לתת לכם פתרונות ומידע על כל שלב לכל אורך הדרך בצורה הטובה והיעילה ביותר.

התאמה ליכולות הכלכליות שלכם

‏כל תהליך מחשבה שאתם צריכים לבצע בשביל להתמודד עם הבעיות הכלכליות שלכם, חייב לקחת בחשבון את היכולת הכלכלית שלכם. אם אין לכם יכולת לבצע פריסת חובות, לא תהיה אפשרות לקדם את התהליך. אתם צריכים קודם כל לטפל במצב האקוטי שאליו נקלעתם, ‏ורק לאחר מכן אתם יכולים להתחיל לחשוב על שיקום ועל בנייה של העתיד הכלכלי שלכם, ‏על בסיס העצות המקצועיות של עורך דין שמלווה את התיק שלכם ומכיר אותו לעומק.

‏כל מה שאתם צריכים לעשות על מנת לקבל ליווי משפטי בתחום הכלכלי הוא לפנות לעזרת הצוות המקצועי של משרד עורכי הדין חגי רושקנסקי. ‏אנו נלמד לעומק את התיק שלכם ונבנה קו הגנה הגיוני שמבוסס על שנים רבות של ניסיון והיכרות עם תחום המשפט. ‏לפרטים נוספים וליצירת קשר ניתן לפנות לטלפון מספר 052-6006180.

משרד עורכי דין חגי רושקנסקי – עושים את הבלתי אפשר בשבילך!

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here