הוא מעניק תחושה נפלאה של בית גם בחצר או במרפסת, ואם תתכננו אותו נכון הוא ישרת אתכם נאמנה במשך שנים ארוכות וטובות. רגע לפני שאתם מתקינים דק במרפסת או בחצר הבית, כדאי להבין איך עושים את זה נכון, מאילו חומרי גלם ולאיזו מטרה. הטיפים שלפניכם יעזרו לכם לקבל החלטות טובות יותר כבר בשלב התכנון.

1 – מה מטרת הדק?

זו אולי נשמעת כמו שאלה פשוטה למדי, אבל האמת היא שיש סוגים שונים של דקים המותאמים לייעודים שונים. האם אתם מתכננים להתקין דק סביב הבריכה הפרטית או דק למרפסת השמש שלכם? הייעוד הוא גורם משפיע שחשוב לקחת בחשבון גם כדי להבטיח התאמה מלאה לצרכים שלכם, וגם כדי להימנע מטעויות יקרות ותכנון לקוי. המומחים של "פינת עץ" ידעו להציע פתרונות מותאמים אישית ולספק מענה מושלם למטרות שלכם.

2 – איזה חומר גלם ישמש אתכם?

לפני שתמהרו להשיב על השאלה הזו, אין ספק שחומר הגלם המרכזי כאן הוא עץ. עם זאת, חשוב להבין כי יש סוגים שונים שיכולים להתאים למטרות שונות של בנייה בעץ. כך ניתן לבחור בין אורן פיני (בגווני לבן-צהוב) לאיפאה (בגווני חום-אדום), וגם ניתן לתכנן פתרונות ייחודי מבמבוק, אירוקו, סידר ועוד. מעבר לכך, תוכלו לבחור גם בטיק בורמזי, שהוא למעשה סוג עץ יוקרתי אשר מתאים במיוחד בעבור כל מי שרוצה ללכת על הטוב ביותר. כדי להבין איזו חלופה נכונה יותר לכם, בהחלט כדאי לפנות לעזרה המומחים שיפרשו בפניכם את האפשרויות השונות, את היתרונות – וכמובן את החסרונות של כל אחד מהם.

3 – מה התקציב שלכם?

התקציב הוא אחד הנושאים החשובים והבסיסיים ביותר בתהליך קבלת ההחלטות שלכם, ומי שמעדיף לחסוך במשאבים יוכל למצוא פתרונות במחירים נוחים יותר. עלות התקנת דק סינטטי לגינה אמנם לא בין הנמוכות ביותר באופן יחסי, אך החיסכון האמיתי יתחיל לאחר ההתקנה. עלויות התחזוקה שלו נמוכות באופן משמעותי לעומת דקים אשר עשויים מעץ. את הדק הסינטטי כמעט וין צורך לתחזק ואורך חייו הינו גבוה באופן משמעותי לעומת דקים אחרים. חשוב לקחת נקודה זו בחשבון על מנת להיות בטוחים כי אתם בוחרים בדק הנכון בעבורכם אשר יחסוך בעבורכם הוצאות ויכין אתכם בפניה של תחזוקה רבה או קטנה שיהיה עליכם לדאוג לה.

4 – מי מבצע את העבודה?

תכנון הדק הוא רק הצעד הראשון, וכבר בשלב הזה רצוי להיעזר באנשי מקצוע מיומנים ועתירי ניסיון כדי להבטיח תכנון מדויק של כל פרט קטן, התקנת דקים ברמה הגבוהה ביותר ועבודה איכותית באמת. עם חומרי הגלם החזקים ובעיקר עם השירות המקצועי של צוות "פינת עץ", זו ההזדמנות שלכם לעצב את הדק המושלם, זה שישדרג את חוויית האירוח שלכם ויעניק מראה מלהיב לחצר כולה. אתם מוזמנים ליצור קשר עם הצוות כבר עכשיו בטלפון 052-6446399.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here