מנתרים בקביעות את הביוב הביתי

הביוב הביתי הוא אחד מאותם אזורים בבית שאנחנו לא תמיד נותנים להם מענה תחזוקתי נכון. תשומת לב לתפקוד הצנרת הביתית יכולה להביא לגילוי מוקדם של פגמים, דליפות ונזילות. טיפול נכון יכול להציל את תשתיות הבית ולשמור עליו עמיד ועומד לאורך שנים. למידע נוסף אתם מוזמנים לפנות אל חברת תרמופלקס.

 

מים ולא בששון

למים יש עוצמה בלתי נשלטת והם יכולים להשפיע בצורה חמורה על עמידות מבנים ותשתיות. לכן ביצוע פעולות מנע לשם איתור נזילות מים בבתים פרטיים ובנייני משרדים היא פעולה חיונית שלא ניתן להתעלם ממנה. ככל ואת פעולות האיתור תבצעו בצורה מקצועית כך, יהיה צורך להשקיע פחות זמן ומשאבים על מנת לאתר את הנזילה.

 

טכנולוגיה בשירות האינסטלטור

ברמה המקצועית אנשי האינסטלציה מחזיקים בידע טכנולוגי שיכול להקל מאוד על טיפול בנזילות. אם בעבר אינסטלטור החזיק בכושר מוגבל באוד לאיתור נזילות מים, כיום מאפשרות טכנולוגיות צילום צנרת ביוב לבצע איתור מהיר ואיכותי. הצילום מתבצע על ידי חיבור מצלמה טרמית לסיב אופטי גמיש ואיכותי. הסיב מוחדר למערכת הצינורות ומאפשר לבעל המקצוע לקבל זווית ראיה מושלמת על כל סנטימטר של ביוב הבית. עם ההגעה לנקודת הנזילה, האינסטלטור יכול לבצע תיקון מדויק במהירות ותוך השקעת משאבים מינימליים. פעילות אחראית של איש המקצוע יכולה לחסוך לכם שעות עבודה ולכלוך רבות, כך שזו פעולה מועדפת על לקוחות רבים.

 

רטיבות לא חייבת להרוס לכם את הבית

מקרים של רטיבות בקיר פנימי או תקלות בביוב הבית יכולים לפגוע ביציבות יסודות מבנים רבים. עם זאת, ישנן פעולות רבות באמצעותן ניתן יהיה לאתר את מקור הנזילה – ולפעול בהתאם.

צילום ביוב, למשל, מאפשר לאינסטלטור לקבל את מרבית המידע המקצועי מבלי להשקיע זמן בפירוק תשתיות ויצירת דרכי גישה נוחות לכל חלקי מערכות הביוב הביתיות. אי לכך, אתם זוכים לקבל מענה מהיר ואיכותי לבעיית נזילת המים שלכם מבלי לגרום לתקלות נוספות או לעיכובים בטיפול. איש מקצועי בעל ניסיון ומיומנות בתחום האינסטלציה יכול לתת מענה מקיף לא רק ברמת הפעולות אלא גם בכלי העבודה איתם הוא מגיע לאתר את התיקון. ככל ואתם רוצים למזער נזקים ולבצע טיפול מהיר ויעיל, מומלץ לבחור באיש מקצוע שמחזיק בכל האישורים הנדרשים ופועל באחראיות

חברת תרמופלקס היא חברת אינסטלציה מקצועית אשר פועלת בעשור האחרונות על מנת לסייע ללקוחותיה באיתור וטיפול בבעיות מים. צוות החברה מחזיק בכל ההסמכות הנדרשות בחוק ומבצע כל פעילות בעזרת כלים מקצועיים ושיטות איתור נזילות מודרניות ומהירות. בכל מקרה שהוא אנו מבצעים הערכה מתאימה וביצוע ללא פשרות. לפרטים נוספים, צרו קשר בטלפון: 052-5422805

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here