עורך דין מכירת דירה
Credit: Pixabay.com

המכון הרפואי לבטיחות בדרכים היא יחידה במשרד הבריאות שעוסקת ברפואה תעבורתית באמצעות מניעה של פגיעה גופנית בתאונות דרכים בשל ליקויים בריאותיים של נהגים בין היתר. המכון מבצע איתור מוקדם של ליקויים בריאותיים שהופכים נהגים לבעלי פוטנציאל מסוכן. המכון יכול למשל להזמין אותנו לבדיקת כשירות רפואית אם יש לנו בעיות ראייה או תזוזה, ובמקרה שלא עברנו אותה אפילו לשלול את הרישיון שלנו. עך ההחלטה הזו ואחרות ניתן לערער ב- ועדת ערר המכון הרפואי לבטיחות בדרכים.

מי יכול לעזור לי אם אני חשוד בביצוע עבירת תנועה

עבירות תנועה יכולות להיתפס כבעלות משקל נמוך מעבירות אחרות, אך בעצם מדובר בהליך פלילי לכל דבר. המדינה היא התובעת שמגישה כתב אישום נגד מי שיש ראיות שביצע עבירה לפי דיני התעבורה, זאת מבין העבירות המפורטות בחוקים ובתקנות התעבורה השונות בחוק. בכך מנסה המחוקק למצד אחד להעניש את הפושעים שמסכנים את חייהם של נהגים והולכי רגל בכבישי ישראל, ומצד שני להרתיע אותם וערייני תנועה פוטנציאליים אחרים בעתיד מלבצע עבירות שכאלו שיכולות לסכן את עצמם ואחרים. מי שנפתח נגדו הליך משפטי בקשר לעבירת תנועה, כנראה יצטרך להיעזר בליווי משפטי מקצועי, שיסייע לשמור על האינטרסים במהלך ההליך הפלילי. לכן, מומלץ ליצור קשר עם עורך דין מומחה לתאונות דרכים לפני שההליך הפלילי נגדכם מתחיל לצבור תאוצה.

האם ניתן לשנות רקורד של עבירות תנועה שרשום לי?

משרד התחבורה מטיל נקודות תעבורה על סוגים שונים של עבירות תנועה, כדי למדוד מה סוג וכמות העבירות שמבצעים נהגים. רמת הנקודות שנצברו מראה את רמת המסוכנות של אותו נהג. על פי החוק, לכמה זמן תקפות נקודות חובה לנהג? הנקודות ימחקו תוך שנתיים מיום ביצוע העבירה במידה ונצברו עד 20 נקודות במהלך שנתיים. כשצבירת הנקודות עולה על 36, הנהג מחויב בקורס בסיסי ומתקדם, פסילת רישיון הנהיגה למשך 3 חודשים ומעבר של מבחן תיאוריה מחדש. הנקודות לא ימחקו עד שלא יושלמו כל התנאים האלו. אם אתם מעוניינים ב- מחיקת נקודות תעבורה מומלץ לפנות לסיוע משפטי בנושא. משרד עורכי דין ז'ורבסקי אלבראנס מתמחה בדיני התעבורה ומציע מגוון שירותים משפטיים מקצועיים ואיכותיים ללקוחותיהם. המשרד חרט על דגלו גישה ייחודית ששמה את "הלקוח במרכז", והערכים המנחים אותנו הם רגישות, מקצועיות, בקיאות, עדכנות, שקיפות, אמינות ויצירתיות משפטית.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here