קרדיט - canva

בין אם מדובר בכם ובין אם מדובר ביקרים לכם, כאשר אתם נקלעים למצב בו התבצעה עבירת תעבורה חשוב שיהיה לכם מספר טלפון של עורך דין המתמחה בתחום. מומלץ לבחור עורך דין מקומי אשר מעבר לבקיאות בדיני תעבורה וניסיון רב, הוא מכיר מקומות בעייתיים ומועדים כמו צמתים מסוכנים באזור. כך, אם עצר אתכם שוטר באזור חדרה, כדאי לחפש עורך דין תעבורה בחדרה וזאת על מנת שתוכלו לחוות כמה שפחות עגמת נפש בתהליך מול בתי המשפט. כאשר אתם שוכרים עורך דין לשם כך, חשוב שיעמוד בכמה פרמטרים בסיסיים.

מה הכי חשוב לדעת על עורכי דין לתעבורה

בחירת של עורך דין לתעבורה חייבת להתבצע לאחר בדיקה מקיפה ומדויקת על מיומנויות עורך הדין, ההתמחות והסמכה וכמובן הניסיון והוותק. אם נעצרתם בשל נהיגה ללא רישיון נהיגה כדאי שעורך הדין כבר יבוא עם ניסיון בטיפול בתיקים אלו.

כך גם לגבי כל עבירה אחרת. במיוחד כשאלה עבירות חמורות שהענישה עליהן בהתאם, חשוב שעורך הדין יהיה בעל ניסיון בתחום עבירות אלו ובהתנהלות מול בתי המשפט לגביהן, יטען את הטענות הנכונות אשר יטילו ספק בעובדות עליהן מתבסס התיק וכך גם יביאו להקלה בסעיפי האישום ובענישה.

כאשר אתם שוכרים עורך דין תעבורה חשוב לבדוק מול לקוחות קודמים כיצד הייתה ההתנהלות מולו. האם המקצועיות הייתה ברמה גבוהה, האם השירות היה אדיב סבלני ומכיל והאם עורך הדין באמת שימש הגב החזק שלו אתם זקוקים.

תנו מקום גם לחיבור ולתחושת הבטן שלכם. כאשר יש לכם חיבור טוב עם עורכי הדין שאתם שוכרים לשם כך, אין ספק שכל תהליך משפטי יוכל להצליח.

מהי הענישה על עבירות תעבורה?

כיום אין הקלת ראש בתחום זה. עבירות תעבורה נבדקות ונבחנות היטב והענישה היא כבדה, במיוחד על עבירות חמורות כמו נהיגה בשכרות. כיוון שהעבירה חמורה וההתייחסות אליה היא בכובד ראש, חשוב לא להתפשר בעניין ושייצג אתכם עו"ד נהיגה בשכרות. עורך דין מנוסה בייצוג תיקים בהם העבירה מוגדרת כנהיגה בשכרות, יכול להביא לידי הקלה בסעיף האישום לכדי  נהיגה תחת השפעת אלכוהול הנחשבת קלה יותר. כך הענישה תוקל בהתאם.

הבחירה בעורכי הדין הטובים ביותר תביא לתהליך מוצלח עם מינימום עגמת נפש ויכולת לחזור לחיים חדשים, בין אם אתם ביצעתם את עבירות התעבורה ובין אם היקרים לכם ביצעו אותם. חשוב שיהיה לכם על מי לסמוך.

משרד עורכי הדין זיאד זועבי נחשב למשרד עורכי דין תעבורה מוכר בישראל ובמיוחד באזור הצפון. הוא מספק הגנה וייעוץ משפטיים מצוינים בשילוב ידע ומקצועיות ללא פשרות לצד יחס אישי לכל לקוח. צלצלו  04-6001866

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here