עורך דין לענייני תאונות דרכים
קרדיט: freepik

אתם אולי הנהגים ‏הכי מיומנים והכי מנוסים שיש. ואולי יש לכם שנים רבות של ניסיון על הכביש. אבל רגע אחד של חוסר תשומת לב, או טעות שלכם על הכביש או טעות של מישהו אחר, ואתם מוצאים את עצמכם במרכזה של זירת תאונת דרכים מדממת וטראגית חס ושלום או אף תאונת דרכים ללא פציעות משמעותיות. ‏מצד אחד, ברור לכם שלא עשיתם שום דבר בכוונת ‏תחילה. ‏ומצד השני, אתם חייבים להתמודד עם ההשלכות של תאונת הדרכים בו במקום. במצב הזה אתם חייבים להרים טלפון אל עורך דין לענייני תאונות דרכים עוד לפני שאתם יוצאים מהרכב, וחשוב להקשיב להנחיות של עורך הדין ‏במלואן. ‏הניסיון של יובל אור עורך דין לענייני תאונה דרכים יאפשר לכם להתמודד עם המצב בצורה הטובה ביותר, ולשמור על כל הזכויות שלכם.

‏אף על-פי שלקוחות רבים חושבים שתפקידו של עורך דין לענייני תאונה דרכים הוא רק לייצג נהגים בתאונות קטלניות, חשוב לדעת שמדובר על איש מקצוע עם ידע נרחב הרבה יותר בתחום. ‏לצד טיפול בתאונה דרכים קטלניות, עורך דין לענייני תאונה דרכים יכול גם לייצג אתכם ולתבוע את מימוש הזכויות הרפואיות שלכם שנבעו מתאונת דרכים, תאונת דרכים היא טראומה מפתיעה לכל מי שעובר אותה וניתן לבחון קבלת פיצויים אף עקב הטראומה עצמה גם אם לא נגרמו כלל נזקים גופניים.

חשוב לדעת חוק הפיצויים לנפגעי תאונות דרכים הוא חוק סוציאלי בעיקרו ללא אשמה, כלומר כל נפגע בתאונת דרכים ובהתאם לנסיבות התאונה ולדין יכול לבחון מימוש זכויות כספיות לאחר קרות אירוע תאונה בדרכים לכן חשוב ליצור קשר מוקדם ככל האפשר עם עו"ד מנוסה בתחום.

לכל צרה שלא תהיה – הרימו טלפון לאיש מקצוע

‏יש כל כך הרבה יכולות ‏מקצועיות ומיומנויות של עורך דין לענייני תאונות דרכים יכול לתת בהן את תרומתו. מבחינתכם, בכל פעם שבה ‏אתם מתמודדים עם אירוע על הכביש, אתם חייבים לפנות לעזרתו של עורך דין שלכם ולהבין ביחד איתו איך להתמודד. הידע והניסיון של משרד עורך הדין יובל אור, יאפשר לכם לקחת את ההחלטה הנכונה ולשמור על כל הזכויות שלכם לאורך כל שלב בהתמודדות המשפטית עם האירוע.

ליעוץ ללא התחייבות – עו"ד יובל אור – 052-303-0007

אין מאמר זה מהווה יעוץ משפטי ובכל מקרה יש לבחון כל מקרה בהתאם לנסיבותיו

מאמר זה מופנה ללשון זכר ונקבה כאחד.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here