מיני בר או בקבוקי מים מינרלים - יתרונות מול חסרונות
קרדיט - טופ מיניבר

מהפכת המיני ברים ומתקני המים הביתיים גרמה למשפחות רבות בישראל לשאול את עצמן מה באמת עדיף? בעוד חלק מהצרכנים מרגישים כי נעשה שינוי של ממש באיכות החיים שלהם, זאת מהרגע שהחליפו את בקבוקי המים במתקן מיני בר ביתי, אחרים דווקא טוענים כי מדובר בבזבוז של מקום על משטח ההכנות והרבה התעסקות. אז מה עדיף? בחרנו להציג בפניכם את השיקולים לכאן ולכן, כדי שתוכלו להגיע להחלטה הטובה ביותר עבורכם.

שיקולי תקציב בקניית בר מים

ובכן, אין ספק כי כאשר בוחרים לרכוש מתקן מיני בר ביתי, מדובר בהוצאה לא מבוטלת. יחד עם זאת, אם לוקחים בחשבון את העלות השנתית של מים מינרלים לאורך כל חודש השנה, מדובר בהוצאה שהיא חד פעמית. גם אם נוסיף את עלות ההתקנה, התחזוקה, התיקונים והחלפת החלקים שנדרשת אחת לתקופה ארוכה, עדין נגלה כי ההחלטה לרכוש מיני בר משתלמת יותר בטווח הארוך.

שיקולי מיקום לבר מים

למי מאיתנו שגר בדירה או בית עם מטבח קטן בהם גודל משטח העבודה קטן מאוד וכל פיסה קריטית לחיתוך בצל או ייבוש ירקות, אין ספק כי מדובר בהחלטה גורלית והרבה פעמים מתקן בר מים על השיש לא יתאים כאן. לעומת זאת, למטבחים גדולים בהם אין הגבלה מהבחינה הזו, אין ספק כי מתקן מיני בר יכול לשדרג משמעותית את צריכת המים הביתית שלנו. באותו נושא, בואו לא נשכח שגם בקבוקי המים המינרלים הענקיים הללו תופסים המון מקום ואף חלקנו צריכים להניח אותם ליד מכונת הכביסה או בפינה נסתרת אחרת שמפריעה לנו. לכן, לבתים בהם אין מקום על השיש, ניתן לבחור במתקן מיני בר עומד.

שיקולים עיצוביים

כאמור, כאשר משתמשים בבקבוקי מים מינרלים הדבר פוגע משמעותית בפן העיצובי של המטבח. אחד הפתרונות הוא לבחור ארון אחד שמתאים לאחסון רק של מים מינרלים ולהעבירם לקנקן דקורטיבי. מתקני המים מעוצבים באופן ייחודי אשר מתאים לטעם הישראלי ולמטבחים מודרנים, מטבחים כפריים ואף מטבחים משולבים.

 

לסיכום, כמו בכל דבר בחיים גם כאן להחלטה על איך תמשיכו לצרוך מים יש יתרונות וחסרונות. לפני שמחליטים, כדי לשים דגש על הצרכים שלכם ושל בני הבית וכך להגיע להחלטה הנכונה ביותר עבורכם.

המאמר באדיבות אתר "טופ מיניבר" – כל שירותי ברי המים במקום אחד.

 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here