שווה להכיר: שדרוגים בסמארטפונים של LG
קרדיט PIXABAY

חברת LG נחשבת לאחת מחברות הסלולר היותר איכותיות ופופולאריות בעולם ובישראל, וזאת בין היתר בשל השדרוגים שהיא מציעה מעת לעת. מכאן שאם מבקשים להשתדרג, ליישר קו עם השכלולים האחרונים שהקידמה מציעה, ליהנות מפונקציות חדשות ולהחזיק ביד כלי שהוא באמת מדהים, מוטב שגם אתם תבינו אלו אפשרויות עומדות לפניכם, במיוחד חידושים שאינם מופיעים אצל המתחרים.

ללא כפתור עוגן

ברוב המכשירים תמצאו שיש כפתור בית, כזה שמאפשר לאפס, לסגור, לפתוח את המכשיר וכדומה. עם זאת, מכשיר סמארטפון של LG מעלים את הכפתור ומאפשר לבצע שלל מהלכים (כולל פתיחה ונעילה) רק באמצעות שימוש במסך המגע. עובדה זו לבדה הופכת את המכשיר ליותר מרשים (המראה יותר שלם) ואת סך השימוש להרבה יותר נוח וידידותי למשתמש.

תחייכו!

כיום ידוע לכל שהמכשיר הנייד הוא בין היתר היומן השנתי והמצלמה הצמודה. עם זאת, מכשירי סמראטפון של LG לוקחים את אפקט המצלמה ומובילים אותו כמה צעדים קדימה. מכאן שהמכשיר מציע הן מצלמה אחורית והן מצלמה קדמית ואף שתיהן מציעות רמה מאוד גבוהה של תמונה. מהו הרווח המוסף? בו זמנית מתאפשר לשחק עם יותר שילובים ולהגיע לתוצאות יותר מעניינות. בנוסף, קיימים דגמים שכוללים כחמש מצלמות במכשיר אחד. אי לכך בלחיצה אחת ניתן לקחת תמונה רגילה, תמונה רחבה במיוחד, תמונה בעלת זום ותמונה בעלת זווית רחבה. את התוצאות מסננים, או שבקלות יוצרים מהן קולאז' מרשים, וזאת גם כן בלחיצת כפתור (או יותר נכון בהחלקת אצבע על גבי המסך). נשמע מושלם? בין היתר גם מוצע אפקט תאורה תלת ממדי ושלל אפקטים נוספים, כאלו שהופכים את הצלם הסטנדרטי למקצוען של ממש.

חומרה מדהימה

גם אם מדובר בפרמטר שאינו נראה במידית לעין, חשוב לציין שהזיכרון ובאופן כללי סך הרכיבים הפנימיים נחשבים מתקדמים וחזקים ביותר, כך שמהר מאוד מגלים שהביצועים יותר מהירים וחלקים, שנהנים מיותר זיכרון, שהבטרייה מאפשרת עבודה יותר ארוכה ואילו הטעינה יותר קצרה. מכאן שזוכים במכשיר שהוא יותר נוח ואיכותי – מגלים מכשיר שמציע חוויית שימוש יותר מתקדמת ולכך אין תחרות.

בזכות הפרטים הקטנים ואלו שאינם

עוד שכלולים מתבטאים בפרטים הקטנים ביותר, או אם נדייק באלו שאינם קיימים. כך למשל מעניין לציין שהמכשירים החדשים מציעים גימור זכוכית שמונע טביעת אצבע, כל שבכול רגע נתון המכשיר נראה כאילו עתה יצא מהקופסה. בנוסף, ניחנת השקעה רבה בכול הנוגע לעיצוב מינימליסטי מוקפד, ולו בזכות הצבעים הבוהקים שהופכים את הכול ליותר עוצמתי.

מערכת שמע ברמה אחרת

עד כה נשמע טוב? ובכן שווה לציין שבין היתר החידושים האחרונים גם מציעים מערכת שמע איכותית. חברת LG שיתפה פעולה עם חברת Meridian ואילו התוצאה ברורה ועוצמתית מתמיד. איכות הבס המוצעת כיום שומרת נאמנות למקור ואף מסייעת להעצים את הקול, כך שניתן להיות בטוחים ששומעים אותכם חד וברור. מכאן שאם מחפשים לרכוש סמארטפון איכותי שקורא תיגר ליכולות הקידמה, הרי שהסמארטפונים של LG עושים עבודה טובה, והם אפילו מתאימים לילדים – תתחדשו!

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here