credit Canva

הימורים רבים מוגדרים כחוקיים במדינת ישראל ומקובלים לשימוש בידי קבוצות רבות באוכלוסייה. בדיוק בגלל זה התמכרות להימורים עשויה להיות חמקמקה וקשה לאיתור ואבחון. לעתים לא פשוט לדעת מתי חוצה הגבול. המהמר, מתנהג בדיוק כמו נרקומן בחיפושו אחר מקום להמר בו ולזכות בריגוש זה, כך שסביר שהוא ימצא פלטפורמות נוספות להימורים. הפגיעה מהתמכרות הרסנית זו היא משמעותית וכוללת פגיעה משפחתית, כלכלית, תעסוקתית, נפשית ועוד. מרכז גמילה שבטיא הוותיק והמוכר מציע שירותי מכון גמילה מהימורים לפי תוכנית שלושת השלבים. השיטה בה אנו משתמשים הוכחה כיעילה ובטוחה. אנו פועלים תחת פיקוח של משרד הבריאות ובעלי רישיון לעסוק בכלל תחומי הטיפול. אנו מציעים מגוון מענים פרטניים וקבוצתיים, כך שכל אחד יוכל לבחור את הדרך המיטבית להחלמה מלאה.

מכון גמילה מהימורים- תוכנית שלושת השלבים

אנו פועלים בתוכנית שלושת השלבים אשר הוגדרה כיעילה ובטוחה. התוכנית מאפשרת גמילה הדרגתית ובכך מכינה את הקרקע לתהליך גמילה ארוך טווח שימשיך מחוץ לגבולות מכון גמילה מהימורים. בשלב הראשון ישנה חזרה לאיזון נפשי, גופני ורגשי. בשלב זה ההבנה היא כי ההתמכרות היא בראש ובראשונה תלות פיזית, כך שהגמילה תלווה בתסמינים פיזיים ונפשיים שיש לתת להם מקום. בשלב זה יוכל להנות המטופל מליווי מלא עשרים וארבע שעות ביממה של צוות מקצועי בכלל תחומי הטיפול הגופני והרגשי. בשלב השני, אשר הוגדר כשלב הקריטי ביותר להצלחת התהליך, תהיה עבודת שורש לעומק ההתמכרות. בשלב הזה נדרש שיתוף פעולה מירבי באמצעותו נוכל לחדור לעובי הקורה ולגלות את שורשי תופעת התלות בהתנהגות הסיכונית. בשלב השלישי נקיים עבודה משותפת על הכנה ליציאה לדרך חדשה. החזרה לשגרה תתבצע באופן הדרגתי תוך ליווי של הצוות המסור שלנו. גם בסיום התהליך נמשיך ללוות ולהוות עוגן בתהליך החלמה ויציאה לדרך חיים משופרת ונטולת תלות.

קצת עלינו

מרכז גמילה שבטיא מציע שירותי מכון גמילה מהימורים מהיוקרתיים ביותר בישראל. אנו ממוקמים במלון בוטיק המכיל את כלל המתקנים הנדרשים לאווירה יוקרתית של חופשה יחד עם צוות מקצועי מסור המתמחה בתחומו. אנו שומרים על דיסקרטיות מלאה ומקפידים על מספר משתתפים מצומצם כדי לאפשר את היחס האישי הנחוץ לכל אחד ואחת בדרך זו. בקרו באתר שלנו או חייגו 058-712-4-712

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here