credit Pixabay

לא מעט בעלי עסקים, בעלי משרדים וגם בעלי בתים פרטיים גדולים מאוד יודעים כי שמירה על ניקיון מהווה דבר חשוב מאוד, אך בד בבד, הם תוהים כיצד עליהם לשטוף את המרצפות במתחם הגדול בצורה איכותית. בחירת מנקים עצמאיים לצורך שטיפת הרצפות זה לא תמיד רלוונטי שכן, כאשר מדובר על מתחמים גדולים מדובר על עבודה קשה מאוד שלא כל אדם העוסק בניקיון מעוניין לבצע ומעבר לכך, שטיפה מעין זאת לא תמיד תהיה יסודית ואיכותית ותבטיח את הניקיון הטוב ביותר למקום. לכן, הפתרון הטוב ביותר כיום הוא לבחור שירות באמצעות מכונת שטיפה לרצפה. באמצעות מכונה זאת ניתן להסיר את כל הלכלוך מרצפה לרבות לכלוך קשה ועקשן. כיום ניתן למצוא מגוון רחב של מכונות שטיפה בשוק וכל שעליכם לעשות זה להבין לאיזה משימות רלוונטית כל מכונה ואיזו מכונה תתאים לכם ביותר.

סוגים של מכונות שטיפה לרצפה

כיום כאמור ניתן למצוא סוגים שונים של מכונות שטיפה לרצפה וחשוב להכיר את הסוגים השונים בכדי להבין איזו מכונה תתאים לכם ביותר. הנה כמה מהסוגים הנפוצים של מכונות שטיפה:

מכונה ראשונה היא מכונת שטיפה בלחץ של מים חמים. מכונה זאת למעשה מייצרת לחץ של מים חמים וכן של קיטור והיא רלוונטית מאוד לניקוי תעשייתי שכן, היא מאפשרת להסיר שומנים ולכלוך קשה. את המכונה המדוברת ניתן למצוא כמכונה הפועלת על מנוע חשמלי או מכונה הפועלת על מנוע של בנזין או סולר. המכונות הללו מצויות בשימוש במקום שבו נדרשת הסרה של כתמים קשים, כך לדוגמא: במוסכים או מפעלים שבהם יש צורך להסיר כתמי שמן קשים ועוד.

סוג נוסף של מכונת שטיפה הוא מכונת שטיפה בלחץ מים קרים. המכונה המדוברת מתאימה לביצוע של פעולות רבות ועל כן לא משתמשים בה רק לצורך פירוק של כתמים קשים, אלא ניתן לבחור בה גם לצורך משימות ניקוי נוספות. את המכונה המדוברת ניתן למצוא בלחצים וגדלים שונים וכך למעשה כל אדם יכול לבחור בדיוק את המכונה המתאימה לצרכיו.

סוג נוסף של מכונות שטיפה לרצפה הוא קיטוריות. מדובר על מכונה המשמשת בעיקר עבור ניקוי של מטבחים תעשייתיים, חדרי מקלחת ושירותים שהם מקומות שבהם נדרש ניקיון יסודי, המסה של לכלוך קשה וכמובן חיטוי. המכונה מבצעת את הניקוי הנדרש בלי שיהיה צורך להשתמש בחומרי ניקוי נוספים שכן הקיטור מפרק וממיס ואף מחטא לכלוך קשה מאוד. ניתן לבחור את סוג הלחץ של המכונה הנדרש עבור ניקון כל מקום.

כיצד בוחרים מכונת שטיפה?

אם אתם מוצאים את עצמכם מתלבטים בין מכונת שטיפה בלחץ מים קרים לבין מכונת שטיפה בלחץ מים חמים, הנה כמה דברים שעליכם לבדוק טרם אתם בוחרים: ראשית כל, עליכם לבדוק מהו לחץ המים שהמכונה מייצרת והאם הלחץ המדובר יתאים לצרכים שלכם. אם מדובר על מפעל שבו יש לכלוך קשה מאוד, הרי שיהיה צורך לבחור במכונה שיכולה להסיר לכלוך שקשה להסיר באמצעות לחץ מים רציני. מכונה בעלת לחץ מים בינוני לא תתאים להסרת כתמים קשים.

דבר נוסף שעליכם לבדוק הוא את כמות המים הנדרשת וכן את כמות המים שהמכונה מספקת. אם מדובר על מקום שבו יש כמויות גדולות של לכלוך הרי שיש צורך לבחור במכונת שטיפה בעלת ספיקה גדולה יותר של מים וזאת בכדי לשנע את הלכלוך.

אין ספק שיש להגדיר את המטרה שלשמה יש צורך במכונת שטיפה טרם רוכשים אותה.

אם אתם מחפשים מכונות שטיפה לרצפה איכותיות עבור תעשייה, כדאי שתכירו את המכונות של חברת מן מכונות ניקוי – פתרונות מבריקים לניקוי תעשייתי.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here