קרדיט PIXABAY

מצלמת אבטחה מהווה דבר חשוב מאוד עבור משרדים, בתי עסק, מוסדות חינוכיים, בתים פרטיים ועוד. חשוב מאוד להבין כי לא כדאי לרכוש מצלמות אבטחה טרם בודקים היטב איזו תתאים לצרכים שלכם בצורה מדויקת ואיזו מצלמה ידועה כאיכותית ומומלצת. אחד מסוגי המצלמות הידוע כסוג איכותי מאוד אשר נבחר על ידי לא מעט אנשים שמחפשים מצלמת אבטחה הוא: מצלמות אבטחה אלחוטיות. חשוב מאוד להבין מהן התכונות של המצלמות הללו והאם הן אכן מתאימות לצרכים שלכם.

תשתית חיבור אלחוטית למצלמה

אין ספק כי מצלמות אבטחה אלחוטיות מהוות כיום את הבחירה הטובה ביותר עבור כל מתחם שמעוניינים לספק לו את ההגנה המקסימלית. מומלץ מאוד לבחור בתשתית החיבור האלחוטית שכן. היא מצד אחד תחסוך לכם חציבה רלוונטית לצורך התקנת המצלמה ומצד שני תאפשר לכם להתחבר למקלט המרכזי בצורה קלה ונוחה וזאת באמצעות WIFI מאובטח.  אין ספק כי יש חשיבות רבה לתשתית החיבור של המצלמה שכן, תשתית חיבור אלחוטית מאפשרת להימנע מכבלים חשמליים וגן מאפשרת חיבור מהיר בין המצלמה למקלט.

כיצד תבחרו מצלמת אבטחה אלחוטית?

אם החלטתם ללכת על מצלמות אבטחה אלחוטיות, הנה כמה פרמטרים שיסייעו לכם לבחור את המצלמה הטובה והמתאימה לכם ביותר:

ראשית כל, חשוב מאוד לשים דגש על העדשה של המצלמה. עדשה זאת תהיה מאופיינת בהתאם לאורך המוקד שלה. אם מדובר על אחד גדול הרי שהוא יכול להתמקד גם בעצמים מרוחקים, אף אם הוא קצר הוא יכול להתמקד בצילום רק בסביבה הקרובה, בלי להתמקד במרחב כולו. בחירת אורך המוקד המתאים והנכון של מצלמת אבטחה אלחוטית תהיה בהתאם למרחק מהסביבה המצולמת וכן בהתאם לרוחב שאתם רוצים לצלם. אם אתם מעוניינים לקלוט בצילום לדוגמא לוחיות רישוי, הרי שהדבר ידרוש מכם לבחור בעדשה בעלת אורך מוקד ארוך שיכולה לצלם אובייקטים בצורה מדויקת. אם מדובר על צילום של הכניסה לביתכם או לבניין המגורים, יש צורך לבחור באורך מוקד קצר אשר התמקד בהרחבה של הכניסה ויאפשר לכם לצפות בנכנסים והיוצאים.

בחירת צמצם וחיישן למצלמה

חשוב מאוד לדעת כי מצלמות אבטחה אלחוטיות יכולות להיות עם עדשה חשופה ללא צמצם, אך לא פעם מדובר על דבר חשוב ביותר שיש להקפיד עליו. לא פעם כאשר מצלמים סביבה שחשופה לשמש, יש להתקין צמצם אוטומטי ספציפי המאפשר לצלם את הסביבה בצורה טובה בהתאם לרמת של האור או החושך השוררים בחוץ. עוד דבר חשוב שיש לשים עליו דגש הוא בחירת החיישן של המצלמה. את החיישן יש לבחור בהתאם לצורך בסל צבעים. המטרה היא ליצור את התמונה הרלוונטית לכם מבחינת הבהירות והניגודיות שלה. גם גודל החיישן הוא דבר שיש לשים עליו דגש שכן, הוא מצביע על פריסה אפקטיבית של אור בנקודות שונות בתמונה המצולמת וכן על מרחק גדול בין יחידת פיקסל אחת לשניה.

חשוב מאוד לשים דגש גם על מעבד התמונה במצלמה שכן הוא קובע מה המצלמה עושה באמת מבחינה פיזית ומפני איזה כשלים עליה להתגונן וכן מה בסופו של דבר עליה לספק מבחינת התמונה הסופית.

אם אתם מחפשים מצלמות אבטחה אלחוטיות איכותיות, כדאי מאוד שתבחרו במצלמות אבטחה לבית – של SIMCARE מבית מדיגודס

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here