מממשים את הפוטנציאל

הוא יושב בכיתה ונראה מכונס בתוך עצמו ולא מרבה לבלוט בכיתה. או לחלופין, ייתכן שהוא מאוד בולט, אך דווקא בעובדה כי הוא מפריע ומפטפט. התעודה שלו בסוף המחצית אינה גבוהה במיוחד ואתם, כהוריו, יודעים שהוא מסוגל ליותר. יתרה מכך, אתם יודעים עד כמה הוא מתקשה. חשוב שתבינו, בנכם או בתכם אכן מסוגלים ללמוד, להפנים, לקלוט ולהצליח, הם פשוט מתקשים במשימה וזקוקים להכוונה ייעודית. לצערנו, המערכת אינה תמיד בשלה וערוכה לקלוט ילדים, או אפילו מבוגרים, בעלי לקויות למידה.

על ליקויים, למידה ומה שביניהם

בעשורים האחרונים אנו עדים למודעות מבורכת ההולכת וגוברת לקיומן של לקויות למידה. ראשית, חשוב להבין כי ליקוי למידה מהווה לקות נוירולוגית המשפיעה על אחד, או יותר, מתפקודי הלמידה של האדם. כלומר, עיבוד הנתונים מושפע באופן שלילי וחסר. כלומר, היכולת לעבד את המידע נכון היא זו שמשפיעה על ההצלחה בקריאה, בכתיבה, בחישוב חישובים ויתרה מכך, אפילו ביכולת להקשיב ולהתרכז במידע. המודעות ללקויות הלמידה משפיעה על החשיבות לסייע ללוקים בלקויות הללו ברכישת המיומנויות הבסיסיות על מנת שיוכלו להשתלב בחברה ולתפקד כשורה. לא רק ההישגים הלימודיים נפגעים במצב שבו קיימת לקות למידה, אלא גם הדימוי, ההערכה והביטחון העצמיים. ולכן, חשוב מאוד לספק פתרונות והכוונה מותאמים במצבים אלו.

מנצחים את הדיסקלקוליה

בעלי חרדה ממתמטיקה? מתקשים באופן חריג בהתמודדות עם מספרים, נוסחאות ומשוואות? ייתכן שאתם סובלים מלקות למידה הנקראת דיסקלקוליה. מדובר בלקות ספציפית הקשורה למתמטיקה. היא מקשה על הלוקים בה לרכוש מיומנויות חשבון ומתמטיקה בהשוואה לשכבת גילם. מדובר בקושי ספציפי בהתמודדות עם ענף המתמטיקה שאינו נובע כתוצאה מהפרעות וקשיים אחרים, לרבות הפרעות קשב וריכוז או קשיי אינטליגנציה.

מכון זרחין – מטפלים בבעיה מן השורש עד לפתרון

בשונה מהחשיבה המסורתית הנהוגה בהתמודדות עם לקויות למידה הדוגלת בכך שלא ניתן לפתור אותן לחלוטין, אלא רק להקל על מצבו של הלוקה בהן, מכון זרחין מתנגד לכך. המכון המטפל בהצלחה במגוון לקויות למידה בכל שכבות הגילאים, ילדים ומבוגרים כאחד, דוגל בשיטה הוליסטית ייחודית. ובהתאם לשיטה זו, ניתן להתאים טיפול ייעודי לכל מטופל בהתאם לשקלול כלל הגורמים הנדרשים. כך, ניתן לטפל בכל לקויות הלמידה, כגון דיסלקציה, הפרעות קשב וריכוז ועוד. למידע נוסף חייגו 050-420-0291.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here