credit pixabay

כמה פעמים ראיתם סדרות בהם חברות ענק משתמשות במסכים גדולים ומשוכללים בחדר הישיבות? שימוש במסכים אינטראקטיביים לא חייב להיות חלום הוליוודי ומעבר להיותו מצטלם יפה הוא אחד מהפריטים הכי פרקטיים הקיימים בשוק. מסכים אינטראקטיביים מפתחים אצל העובדים את כישורי המאה ה 21 וגורמים לעסק שלכם להיות פרודוקטיבי יותר.

למי מתאים מסכים אינטראקטיביים?

כל אחד יכול למצוא שימוש במסך אינטראקטיבי, עם זאת למשתמש הפשוט לרוב מספיק מקרן מחובר למחשב. מסכים אינטרקטיבים אינם זולים ולכן כאשר פונים לרכוש או לשכור אותם כדאי לבדוק אם יש לכם צורך בפונקציות אותם הוא מציע. אולם, ישנם כמה מקומות שרק יכולות להיתרם מהוספת מסך מגע אינטראקטיבי לארגז הכלים שלהם.

חברות – חברות העוסקות בהייטק, אדריכלות, תכנון עירוני, כלכלנים ועוד יכולות להיתרם ממסך מגע אינטראקטיבי בחדר הישיבות. מסך המגע חוץ מהיותו מוסיף נופך של יוקרתיות לחברה הוא כלי שיכול להפוך כל ישיבה משעממת לזמן עבודה קבוצתי פרודוקטיבי וכל מצגת פאסיבית לקריאה לפעולה מיידית. מסכי מגע אינטראקטיביים לרוב מגיעים עם תוכנות הפעלה משלהן אך ניתן להוסיף אליהן תוכנות הפעלה רבות שמתאימות לעסק שלכם שפותחו עבור מסכים מסוג אלה.

אולמות כנסים – אולמות כנסים קטנים כגדולים יכולים להיתרם מהוספת מסך אינטראקטיבי. מסך אינטראקטיבי מאפשר הצגה ברזולוציות גבוהות, דינמיות של הצגת הנתונים בעזרת תוכנות ייעודיות ולהפעיל את הקהל. אולמות כנסים בעלי מסכים אינטראקטיביים הם אטרקטיבים יותר ללקוחות הבאים לסגור אולם כנסים ויכול להביא לקוחות מתחומים רבים ויוקרתיים.

השכלה – בתי ספר, מכללות ואוניברסיטאות יכולים להיתרם משימוש במסך אינטראקטיבי. מסך אינטראקטיבי מאפשר ללמד בצורה חדשנית ואקטיבית שמעברת את כל הנוכחים בחדר. המסך מאפשר גמישות של המשתמש בו, שינוי והסתגלות מחדש למצבים שונים בכיתה. התלמידים והסטודנטים יכולים להשתמש במסך להצגת עבודות, לפתירה מתוחכמת יותר של השאלות על הלוח ולהנות מחיבור תוכנת הלוח למסכים שלהם לשם עבודה צוותית יחד עם המורה/מרצה.  שימוש במסך האינטרקטיבית מאפשר ללומדים לפתח את כישורי המאה ה 21 שיבואו אחר כך לידי ביטוי בעבודה ובחיים.

איך בוחרים מסך אינטראקטיבי?

מצאתם שמסך אינטראקטיבי מתאים עבורכם? עכשיו נשאר לבחור.

רזולוציה – תחומים שונים זקוקים לרזולוציות ואיכויות הצגה שונות. למשל, בית ספר לא יצטרך את אותם רזולוציות שאדריכלים ומתכננים עירוניים צריכים.

אפליקציות – המסכים הם מחשבים גדולים שיכולים להריץ אפליקציות מורכבות. תרצו לבדוק כמה אפליקציות יכולות להיות מוצגות במקביל, היכן ניתן להוריד אותם ומה הן האפליקציות הבאות עם המסך וכיצד הן תורמות לכם.

ניהול מסמכים – שמירה על מסמכים וסידורם הוא דבר חשוב בכל תחום. המסכים אינטראקטיבים צריכים לתת אפשרות לשמירה על מסמכים בצורה בטוחה ונגישה. בדקו כיצד ניתן לשמור את המסמכים על גבי המסך ואילו מערכות שיתוף מידע הוא מציע.

למידע נוסף ובחירה ממגוון רחב של מסכים אינטראקטיביים היכנסו לאתר View Center

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here