קרדיט CANVA

סגירת תיק פלילי לאדם הינה בעלת משמעות רבה עבורו. מדוע חשוב כל כך לבצע סגירת תיק פלילי באמצעות עורך דין פלילי?  כאשר נפתח כנגד אדם תיק משטרתי מתנהלת כנגדו חקירה בגין עבירה פלילית שלכאורה ביצע, עליו לזכור כי ישנן שלוש עילות סגירה : חוסר ראיות, חוסר עניין לציבור או חוסר אשמה. כאשר מדובר בסגירת תיק בעילה של חוסר אשמה, למעשה ייסגר התיק ויושמד כלא היה. אך אם מדובר בסגירת תיק בחוסר ראיות או חוסר עניין לציבור, הדבר יירשם במסוף המשטרתי ויוותר כתם בדמות רישום משטרתי על שמו של האדם. על כן, יש לפעול בזריזות ולהביא לסגירת התיק הפלילי. לשם כך רצוי להיעזר בסיוע של עורך דין המתמחה ובקיא בתחום הדין הפלילי. עורכת הדין דנה שביט מסייעת לאנשים רבים למעלה מ-21 שנים, הינה בעלת ניסיון עבר עשיר כקצינת משטרה ותובעת פלילית לשעבר וכן כסנגורית משפטית מזה שנים רבות.

עורכת דין דנה שביט מכירה את המערכת על כל שלוחותיה, מה שמקנה לה ייתרון רב ביכולתה לסייע ללקוחותיה באופן מיטבי.

סגירת תיק פלילי – כל מה שצריך לדעת

בכדי לבצע סגירת תיק פלילי של אדם יש להבין את חשיבות העניין, ולפעול בהקדם האפשרי .

מהן המשמעויות והדרכים שיביאו לסגירת תיק פלילי? להלן כמה עובדות חשובות בנושא זה:

  • כל עוד לא נסגר התיק הפלילי במשטרה, לא ניתן לפעול לסגירתו משום שעדיין התיק נמצא בתהליך חקירה. תיק פלילי יכול להיסגר ב-3 עילות סגירה, חוסר עניין לציבור, חוסר אשמה או חוסר ראיות. ברגע שנסגר תיק פלילי, יש מקום לפעול לביטולו מהמסוף המשטרתי, משום שכל עוד לא יעשה צעד זה, יסתובב האדם עם רישום משטרתי.
  • צעד זה של סגירת התיק הפלילי עבור אדם מן היישוב שמעולם לא הורשע בפלילים הינו צעד ראשון במעלה. לא ניתן בקלות לסגור תיק פלילי ועל כן יש להיעזר בעורך דין פלילי שיפעל למענכם בהקדם האפשרי בכדי להסיר את הכתם שדבק בכם.
  • רצוי מאד ליצור קשר עם עורך דין פלילי עוד טרם תחילת החקירה הראשונית, לאחר הזימון לתחנת המשטרה. ישנה חשיבות רבה בסיוע עורך דין פלילי שייתן לכם ייעוץ ומענה משפטי כיצד לנהוג בחקירה המשטרתית על מנת להביא לתוצאות מיטביות בעבורכם.

עורכת דין פלילית מומחית

להתנהל בחיי היום יום כאשר אדם יודע כי פתוח כנגדו תיק פלילי המהווה מכשול, היא איננה משימה קלה כלל. על כן יש צורך לפעול בסיועו של עורך דין פלילי לסיים עניין זה כמה שיותר מהר, בכדי שיתאפשר לאותו אדם לצאת לחיים תקינים וחופשיים ללא מגבלה של רישום פלילי או רישום משטרתי.  לשם כך עורכת הדין דנה שביט תשמח לסייע לכם, כעורכת דין הנמצאת בשטח כבר למעלה מ- 21 שנים, ואשר סייעה לאנשים רבים בסגירת תיקי משטרה ובהתנהלות משפטית מנוסה אל מול הגורמים הרלוונטיים. התקשרו עוד היום >> 052-6498282

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here