קרדיט: Pixabay

מעצבת פנים במרכז משרתת לקוחות פרטיים עסקיים ואחרים. היא תתכנן עבורם בתים, דירות ומבנים על פי צרכיהם, רצונותיהם וטעמם האישי. היא תספק פתרונות מעולים ליתרונות בכל אתר, לאילוצים קיימים ולסיטואציות מורכבות. הכול לטובת יצירת מרחב מגורים ושהייה נוח, פונקציונלי, בטוח ונאה.

מעצבת פנים במרכז –  מקורית ויצירתית

מעצבת פנים במרכז מתכננת כל תכנית עם מחשבה כוללת וירידה לפרטים קטנים. היא לומדת על צרכי הלקוחות, מבקרת בשטח, מקבלת תוכניות קיימות וכדומה, ועל פי כל הנתונים האלו היא תכין את התוכנית. היא תנצל את מיקום הבית, שיפועי המגרש, הנוף וכיווני האוויר הנשקפים ממנו לטובת הדיירים. היא תשלב מערכות איכותיות של אינסטלציה, חשמל, תקשורת, מיזוג אוויר, חימום ואחרות. תשתמש בחומרים איכותיים ומבוקשים כמו עץ, אבן, מתכת, טקסטיל, פלסטיק, זכוכית ואחרים. כל אלו משתלבים היטב ביניהם ובכל קו עיצוב נבחר. קו העיצוב יכול להיות כפרי, קלאסי, מודרני. הוא מושפע רבות מהאזור בו הבית ממוקם. הוא יוביל לכל אורך הבית עם נגיעות ושינויים מתבקשים לחדרים מסוימים, לחללים, למעברים, לכניסה ועוד. היא תשלב על פי הצורך נישות, מחיצות, הנמכות תקרה, קירות כוח עם בריקים ואלמנטים ייחודיים אחרים המוסיפים עניין ויוצרים הרמוניה נהדרת.

תהליך מסודר

לאחר הפגישות והשיחות הראשונות מול הלקוחות היא תכין תכנית ראשונית. היא, כמובן, תכלול גם תכנון של החצר והגינה המהווים חלק בלתי נפרד מכל בית בודד צמוד קרקע. היא תעבור, קרוב לוודאי, שינויים ותיקונים לאחר הערות ובקשות. בסופו של דבר תוצג הסופית בתלת ממד. לבסוף, היא תוגש לאישור של הרשויות ואז יתחיל שלב הביצוע.

משרד בעל מוניטין

עדית לוי מתמחה בתחום ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי המלווה ביחס אישי חם. שירותיה כוללים הקשבה סבלנית, נתינה, וכן, תכנון מעולה, פתרונות יצירתיים, מחירים נוחים, פיקוח וליווי וכדומה. היא בעלת ידע רב וניסיון עשירים המגיעים, בין היתר, מביצוע פרויקטים רבים ללקוחות רבים ותשמח לשרת אחרים.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here