קרדיט CANVA

עורך דין זכויות יוצרים משרת לקוחות אשר נפגעו בגין הפרת זכויות אלו. מדובר על מקרים בהם נגרמו להם נזקים כלכליים ואחרים. הוא מכיר היטב את החוקים הקיימים בתחום ויודע לתת פתרונות רצויים ויצירתיים לכל מקרה. צריך לציין כי ההגנה על זכויות אלו מורכבת בגלל סיבות רבות. משרד עורכי הדין אלגלי ויצמן ושות' עוסק בנושא וניתן לקבל ממנו מידע רלוונטי.

עורך דין זכויות יוצרים – יעיל ומיומן

עורך דין זכויות יוצרים פועל ביעילות ובמהירות לסכל כל פגיעה כלכלית בבעל זכויות יוצרים שנפגע מהזולת. במרבית המקרים התביעה הינה כנגד הפסדים כלכליים. החוק קובע כי כל אדם אשר יצר יצירה מקורית בתחומי המוסיקה, האמנות, הספרות, ובתחומים אומנותיים נוספים ואחרים זכאי להגנה על יצירותיו. היא מקנה לו את הזכות הייחודית לנצל את היצירה ולהפיק ממנה את התועלת הכלכלית שהיא עשויה לייצר עבורו. הזכות ניתנת במקרים מסוימים גם למעסיקו במידה ונוצרה במסגרת עבודתו. בעל הזכות יכול להרשות לאחר לעשות שימוש בה. דיני זכויות יוצרים מוסדרים במסגרת חקיקה משנת 2008. מאז הוא שודרג מעת לעת על פי פרשנויות שונות שניתנו לו בפסיקות של בית המשפט העליון. קיימות דוגמאות רבות ליצירות ייחודיות. הן יכולות להופיע בדרכי פרסום ובמדיות שונות כולל באינטרנט, ברדיו, בטלוויזיה ועוד.

פעולה נגד הפרה

תביעה מוגשת כאשר עולה החשד לשימוש ביצירה בניגוד לרצון בעליה. הגנה על זכויות יוצרים מעט מורכבת בגלל שהן לעיתים מתנגשות עם נושאי הגנה על חופש הביטוי ואחרים דומים. אחד הקריטריונים החשובים בהגדרתם ככאלו הוא אם היצירה אכן מקורית ואיננה משיקה ליצירה אחרת קיימת. במקרים כאלו הוא חייב להיעזר בשירותי עורך דין זכויות יוצרים בעל ניסיון המכיר את התחום והנושא לעומק.

ניהול משרד מעולה

משרד עורכי הדין אלגלי ויצמן ושות' מתמחה בנושא ומומלץ לקבל ממנו שירות מקצועי המלווה ביחס אישי. שירותיו מקיפים וכוללים ליווי וייצוג, מחירים נוחים, זמינות ועוד. מנהליו הינם בעלי ידע רב וניסיון עשיר המגיעים מלימודים, התמחויות והשתלמויות וממתן שירותים איכותיים ללקוחות רבים לאורך שנים. הם ישרתו בשמחה אחרים.  צרו קשר: עו"ד מיכאל ויצמן 050-6969045 עו"ד עמוס אלגלי 053-5237734

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here