עיצוב פנים בצפון
קרדיט https://arc-the-hen.co.il

מעצבת פנים בחיפה מספקת שירותיה ללקוחות פרטיים, לעסקים, למוסדות ציבור ולאחרים בעיר. חיפה ידועה כעיר הררית בעלת נופים נהדרים לים, לחורש ועוד, ולכן, היא תיקח אותם בחשבון בכל תכנית. עיצוב פנים כפרי יתאים איפה בשכונות רבות הנושקות ליער, אבל לא רק. בכל תכנית היא תכניס אלמנטים פרקטיים, והרעיון הוא ליצור מרחב מגורים נוח, נעים ונאה למראה. סטודיו "אדריכלות החן" בבעלות המעצבת היצירתית חן אברהמוף הינו בעל מוניטין בתחום וכדאי לפנות אליו לקבלת שירות.

מעצבת פנים בחיפה – שואפת לעיצוב פרקטי ונאה

מעצבת פנים בחיפה מעוניינת לייצור מרחב מגורים אשר בעלי הבית ישמחו לשהות בו שהות ארוכות, לארח ולבלות. לשם כך, היא תלמד היטב על התנאים השונים הקשורים בעיצוב. היא תבקר במגרש המיועד, תצפה לנוף הנשקף ממנו, תכיר את כיווני השמש, את השיפועים בו ועוד. היא תרצה לקבל מידע מהבעלים על סגנון העיצוב הרצוי, על המערכות אותם היא אמורה להכניס, על גודלו, צורתו, מספר הקומות בו ופרטים נוספים. היא תכניס את כל הנתונים הללו למשוואה שממנה תכין את התוכנית. התהליך כולל דיונים עליה ושינויים מתבקשים עד להצגת הסופית שתוביל לביצוע. ניתן לבחור בסגנונות שונים ובין היתר: בסגנון כפרי, מודרני, קלאסי, ואחרים. אלו המקובלים ביותר וכל אחד יגיע עם התאמות שונות. קו העיצוב יוביל בכל הבית כולל לאגפי המגורים בו.

עיצוב פנים כפרי לבתים פרטיים

עיצוב פנים כפרי למשל מאופיין, בין היתר, בשימוש בחומרים מהטבע דוגמת: עץ, אבן, מתכת ועוד. ייבחרו חומרים בעלי מרקמים וצבעים המשתלבים ביניהן. הצבעים בהם משתמשים הם, לרוב, בהירים. כל זאת בדרך ליצירת מרחב הרמוני ונעים. בכל בית כזה תוכנסנה מערכות של אינסטלציה, חשמל, תקשורת, מיזוג, אוויר חימום ואחרות סמויות בהן רק נקודות הקצה גלויות.

קורס רישוי זמין עבור מעצבים ואדריכלים

מומלץ לקבל שירותי עיצוב מהמעצבת חן אברהמוף בעלת הידע והניסיון. בין שלל עיסוקיה ניתן למצוא גם העברת קורס רישוי זמין עבור מעצבים אדריכלים ובעלי מקצוע אחרים העוסקים בתכנון. הקורס הנ"ל משדרג רבות את המקצועיות של כל המשתלם בו. כל לקוח יקבל יחס אישי וחם.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here