קרדיט https://tandir.biz/

כל חובב בשר מושבע חייב שתהיה לו מעשנת בשר ביתית משלו. ארט&קוק מציגה מעשנות בשר ייחודיות, המאפשרות בישול בשיטה עתיקת יומין בכלי חמר איכותיים, מעוצבים למשעי ועמידים במיוחד. כלים אלה יאפשרו לכם להכין בשרים עסיסיים ברמת בישול מדויקת, לא משנה באילו סוגי נתחים תבחרו. השליטה בטמפרטורה תהיה מדויקת במיוחד, הודות לחמר ממנו עשויים הכלים. בניגוד לצלייה על משטח מתכת בו החום אינו מתפזר בצורה אחידה, במעשנת הזו החום מתפזר בצורה אחידה המאפשרת בישול בשר שאין תחרות לרמתו. כמו כן, הניחוחות העולים מחומרי הבעירה כמו שבבי עץ שונים, יעטפו את הבשר אותו אתם מכינים ויצרו טעמים ייחודיים שמעולם לא טעמתם.

מעשנת בשר ביתית – איך משתמשים?

אם טרם ניסיתם מעשנת בשר ביתית אתם וודאי תוהים כיצד משתמשים בה בעצם. אמנם מדובר בשיטה אותה יש ללמוד, אך היא קלה ביותר להבנה והדרך לנתח בשר המבושל בצורה מופתית קצרה למדי. את חומר הבעירה, כלומר את שבבי וגזעי העץ מבעירים בתחתית המעשנה. בשימוש הראשוני חשוב להעלות את הטמפרטורה בהדרגה איטית. בתחילה פחם יעטוף את דפנות הכלי, אך כאשר הטמפרטורה גבוהה מספיק הפחם יישרף והדפנות יהפכו לבנות, כך תדעו שניתן להתחיל להכניס את הבשר. את חומרי הגלם מניחים על גבי רשתות הנכנסות בקלות לתוך הכלי. לכל אורך הבישול ניתן לבדוק את הטמפרטורה ולבצע התאמות כדי לקבל את התוצאות הרצויות.

התחברו למקורות

עישון בשרים באמצעות מעשנת בשר ביתית עשויה חמר, הוא הזדמנות נדירה מדהימה להתנסות בשיטת בישול בעלת היסטוריה מרתקת. ארט&קוק המצוינים מכירים היטב את הכלים הללו ולכן הם מקפידים להציע ללקוחותיהם אך ורק את הטוב ביותר. אם אתם רוצים להכין בשר בשיטה מסורתית, המאפשרת לטעמים העמוקים והעשירים ביותר לבוא לידי ביטוי, אין ספק כי עישון בשר זו השיטה אותה אתם מחפשים. רק כך תוכלו באמת לגלות כמה מופלאים נתחי בשר יכולים להיות. ברגע שתגלו את חווית הבישול הזו לא תרצו להכין בשר באף שיטה אחרת, הודות לכל היתרונות יוצאי הדופן מהם תיהנו מכאן והלאה. חייגו עוד היום > 058-7181820

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here