קרדיט - Canva

ניהול סיכונים הוא חלק בלתי נפרד מניהול העסק, כל עסק בכל תחום פעילות. אמנם אי אפשר להעלים את כל הסיכונים ולנטרל כל נזק שעלול להתרחש, אבל כן אפשר להיערך בחוכמה. הוספת מצלמות אבטחה לעסק היא מרכיב הכרחי בהגנה על הנכסים השונים וביכולת לממש את מלוא הפוטנציאל של העסק. רומנו תשתיות תקשורת בע”מ תסייע לכם לבחור את המצלמות הנכונות ותתקין אותן עבורכם באופן כזה שיספקו מקסימום הגנה.

באילו מצבים חשוב להוסיף מצלמות אבטחה לעסק?

* דרישה של חברת ביטוח – בעידן שיש בו סיכונים רבים לכל עסק, ביטוח הוא כמעט חובה. בחלק לא מבוטל מהמקרים, חברות הביטוח דורשות התקנת מצלמות אבטחה על-מנת שהפוליסה תהיה תקפה. מומלץ להיענות לדרישה, ולסמן V על 2 מנגנוני ההגנה החיוניים, גם הכיסוי של חברת הביטוח וגם הכיסוי של המצלמות.

* חשד לנזקים מצד עובדים בעסק – פגיעה מבפנים היא תופעה נפוצה יותר מכפי שנהוג לחשוב. לפעמים מדובר בגניבות של עובדים, לפעמים בריגול תעשייתי ויש גם מי שמשבשים במזיד את הפעילות מסיבות כאלה ואחרות. מצלמות אבטחה נסתרות מאפשרות לזהות את העבריינים, ומצלמות גלויות מקדימות תרופה למכה בזכות ההרתעה האפקטיבית.

* סחורה / ציוד / חומרי גלם בשווי כספי גבוה – כל העסקים, או לפחות רובם המכריע, נמצאים בסכנה של פריצה. בפרט זה המצב כשבעסק יש רכוש יקר ערך מכל סוג שהוא. פריצה, מעבר לנזק הכספי המידי, עלולה לפגוע בשגרת הפעילות ומייצרת תחושת חוסר ביטחון אצל העובדים, ולכן חשוב להיערך לכך.

בחירות מושכלות של המצלמות והתקנה נכונה

השירות של רומנו תשתיות תקשורת בע”מ כולל קודם כל ייעוץ לגבי צרכי האבטחה של העסק מבחינת המצלמות. הייעוץ ניתן על בסיס מיפוי מדויק של מאפייני העסק ומתוך מחויבות ליושרה מוחלטת – מחויבות שמנחה את החברה מאז הקמתה. השלב הבא הוא בחירת מצלמות אבטחה לעסק, בהתאם למיפוי הצרכים, למסגרת התקציב ולאופן פריסת המערכת. לאחר השלמת התכנון, תתבצע ההתקנה, וגם היא תיעשה בסטנדרטים הגבוהים שעליהם אנחנו ברומנו תשתיות תקשורת בע"מ מקפידים, בין אם מדובר על עסק קטן ובין אם על עסק גדול.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here