משרד רואה חשבון

אנחנו לא יודעים אם קראתם את הספר 'אבא עני אבא עשיר'. אבל, מדובר על ספר רב מכר אדיר, אשר נמכר בכל רחבי העולם. הספר כולו עוסק באופן בו אפשר לנצל את התנאים הקיימים, בשביל להרוויח יותר ובשביל למקסם את יכולת ההשתכרות של מי שבוחרים לפעול בהיגיון. משרד רואה חשבון מקצועי, יתן לכם ליווי ותמיכה, כדי שתוכלו לבחור באלטרנטיבות המתאימות לכם, מתוך הבנה כי כסף הוא משאב חשוב עליו יש לשמור. יתרה מזאת, במידה ואתם בעלי עסקים, עצמאיים, מעוניינים לפתוח עוסק פטור או מורשה, הרי שאתם ממש לא צריכים להתמודד לבד מול רשות המיסים. אתם יכולים לקבל ליווי מקצועי, כדי שכל פעולה תיעשה על הצד הטוב ביותר, מתוך דאגה לאינטרסים שלכם.

מי הלקוחות של משרד רואה חשבון?

כאמור, משרד רואה חשבון הוא משרד, בו עובדים בעלי מקצוע, הבקיאים בתחום המיסים ובבירוקרטיה של הכסף. בגדול, משרד רואה חשבון נותן את השירותים הבאים:

  • סיוע בפתיחה של עסק פטור או מורשה: אם אתם רוצים להתחיל לעבוד באופן עצמאי, הרי שאתם צריכים להודיע על כך למדינה ולהתחיל לתעד את הפעולות העסקיות שלכם. בליווי של משרד רואה חשבון תפתחו עסק עצמאי בקלות ותוכלו להתחיל לעבוד.
  • סיוע בהגשת דוח שנתי למס הכנסה: מס הכנסה דורש מכל עצמאי להגיש דוח שנתי, כדי לחשב את שיעור גובה המס אותו העצמאי נדרש לשלם. אנחנו מדברים על מסמך בירוקרטי מורכב אשר הגשתו יכולה להביא להשלכות דרמטיות.
  • בקשה להחזר מס לשכירים או עצמאים: יש מקרים בהם רשות המיסים גובה מס בשיעור גבוה מהאמור בחוק. אם אתם רוצים לקבל את הכסף שלכם בחזרה, משרד רואה חשבון יעזור לכם לאורך התהליך.

אל תתמודדו עם המערכת בעצמכם

אנחנו יודעים, תמיד מגיע 'חכם גדול', מי שחושב כי הוא יכול להתנהל מול רשות המיסים בכוחות עצמו. אבל, בכל פעם מחדש אנחנו מגלים, כי לאחר פניה לעזרה, אנחנו, משרד רואה חשבון ראובן מור, מצליחים להביא לתוצאות טובות בהרבה, בשל תפיסת העולם המקצועית שלנו והידע אותו רכשנו לאורך השנים. מזמינים אתכם לקבל מענה בכל שאלה ולמצוא את המסלול המתאים לכם.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here