מתנות בסגנון אישי יותר

בעולם בו כל אחד מאיתנו רוצה להיות מיוחד, אנו משקיעים מחשבה רבה במתנות אישיות לכל אירוע על מנת לאפשר למשתתפים והחוגגים לקבל חוויה מיוחדת ובלתי נשכחת. ולכן שימוש במוצרי חריטה הופך בשנים האחרונות פתרון יצירתי ומיוחד בקרב מנהלים, עובדים ואנשים פרטיים. חברת המטבעה היא חברה לעיצוב וייצור של מוצרי חריטה מדגמים שונים.

שי צנוע לעובדים

אחת לתקופה, בדרך כלל באירוע חברה מיוחד, מעוניינים מנהלי החברות להביע את הערכתם לעובדים בדרגים השונים. מלבד טקס חלוקת המצטיינים המסורתי, אתם יכולים להחליט שאתם משקיעים בעובדים שלכם גם על-ידי חלוקת מתנות או מזכרות מיוחדות מאירוע החברה שלכם. במקרים רבים מנהלי החברות בוחרים לרכוש מחזיק מפתחות עם חריטה אישית לכל עובד אשר תהיה למזכרת שימושית ביותר.

 

מתנות למנהלים ומפקדים

בדרגים הגבוהים יותר, כמו למשל סמנכ"לים או מפקדים בכירים בצבא, נדירות הפעמים בהן אתם מוצאים את הזמן או את האירוע המיוחד בו יש צורך להביע הערכה על כל הפעילות הענפה לאורך השנים. אבל במקרה בו אתם כבר עורכים למנהל או למפקד טקס מיוחד לקראת הפרידה או השחרור, רצוי לתת לו מתנה שתסכם את התקופה ותהיה למזכרת מרגשת. לכן ניתן לרכוש מגיני הוקרה שיהיו לסיכום מכבד של תקופה מיוחדת השיר עברה מנהל במשרד שלכם.

 

מתנות בסגנון אישי יותר – מוצרי חריטה
 

מוצרים לקידום ושיווק

לכל מטרה שלא תהיה, אתם יכולים להתאים מוצרי פרסום ומתנות בעיצוב שהוא עיצוב אישי יותר. על ידי שימוש במזכרות אישיות אתם יכולים להפוך כל אירוע גדול אינטימי הרבה יותר – ולאפשר גם לאנשים שלא רוצים לקחת חלק בהמוניות להרגיש שייכים לקבוצה שלכם.

היפות ביותר למתנות מסוג זה היא יצירה של מדליות ומטבעות לציון אירועים מיוחדים ברמה העסקית או המשפחתית. ניתן להכין מטבעות לציון יום ההולדת השמונים של ההורים, אשר ילוו בתמונות מחיי המשפחה ויהיו מזכרת שכל הילדים ירצו לקבל. בסופו של דבר, כל מה שאתם צריכים הוא מספר תמונות טובות ומבחר מוצרי חריטה איכותיים ומקצועיים. בצורה כזו אתם תוכלו להפוך את המתנות באירוע למעניינות הרבה יותר.

חברת המטבעה היא חברה לייצור ועיצוב של מוצרי חריטה שונים. אנו מייצרים מדליות, מחזיקי מפתחות, דגלים, מגיני הוקרה ומוצרי חריטה שונים ומגוונים לכל מטרה. אצלנו כל לקוח מקבל את המוצר המוגמר כשהוא באיכות גבוהה מאוד וללא פשרות. לפרטים נוספים ולקבל מידע מלא על קטלוג המוצרים שלנו התקשרו: 055-9984238.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here