סליקת כרטיס אשראי – חובה בכל עסק

על מנת לנהל עסק בצורה יעילה וזורמת ובכדי להביא כמה שיותר לקוחות לחנות ולהניע אותם לפעולה, חשוב לאפשר להם לשלם בדרך שנוחה להם. הרוב המכריע של האנשים אשר עושים קניות היום, בכל ענף שהוא בשוק, מעדיפים לשלם בכרטיס אשראי על פני כל אפשרות אחרת. מסיבה זו, על בעלי העסקים להקפיד לאפשר סליקת כרטיס אשראי למגוון כרטיסים וכן להעניק שירות של סליקה בפלטפורמות שונות, המקלות על הלקוח ומעודדות אותו לבצע את הרכישה.

מדוע חובה לאפשר סליקת כרטיס אשראי בכל עסק?

השימוש במזומן הולך ופוחת בשנים האחרונות ותשלום בכרטיס אשראי הוא הנפוץ מכולם. הנוחות שבתשלום באופן הזה היא הגורם המרכזי לשכיחות שלו וגם העסקים מבינים זאת. למעשה, אין כמעט עסקים שלא מאפשרים סליקת כרטיס אשראי על אף שהשירות עצמו, עולה כסף לעסק. התשלום החודשי לחברת הסליקה, "מחזיר את עצמו" מהר מאוד. מסיבה זו, חבל לוותר על כמות הלקוחות הגבוהה אשר זקוקים לשירותים של סליקה לכרטיס האשראי שלהם ומוטב להעניק להם אפשרות תשלום כזו, מה שעשוי כאמור להגדיל את המכירות.

האם רק חנויות פיזיות צריכות לאפשר סליקה?

בעידן שבו כמחצית, אם לא יותר, מכלל הרכישות – מתבצעות בכלל ברשת האינטרנט, מובן כי סליקת כרטיס אשראי היא מתבקשת בכל עסק, גם כאלה שיש להם חנויות פיזיות בלבד וגם כאלה שמחזיקות חנויות מקוונות בלבד וכמובן גם למי שמשלב בין השניים. בעת ביצוע שופינג און ליין, אפשרות התשלום היא בכל מקרה באשראי בלבד, לכן שירות של סליקת כרטיסי האשראי הוא הכרחי בכדי לאפשר סגירת עסקאות ותשלום של הלקוחות. למעשה, גם כאשר החנות מציעה תשלום באמצעים כמו פייפאל, בסופו של דבר מדובר בשימוש בכרטיס אשראי. האפשרות לקצר תהליכים עבור הלקוח ולהעניק לו את האופציה לשלם בכרטיס שברשותו, הופכת את הרכישה לנוחה יותר ומכאן שאפשרות הסליקה מעודדת מכירות בפועל.

במה תלוי התשלום החודשי של בעל העסק לחברת הסליקה?

חברת הסליקה גובה תשלום חודשי קבוע מהלקוחות שלה, בהתאם לגובה הסכומים אשר הלקוחות משלמים אותם, בכרטיסי האשראי שלהם. כאשר מדובר בעסק שהיקף השימוש באשראי בקרב הלקוחות בו הוא גבוה, כך יעלה גם הסכום שבעלי העסק יצטרכו לשלם לחברת הסליקה. ההבדל בין המסלולים השונים הוא כמה עשרות אלפי שקלים, לכן עסקים שרק התחילו את הפעילות שלהם יכולים להתחיל את תהליך סליקת כרטיסי האשראי מה"חבילה" הקטנה יותר. באופן כזה, הסכום החודשי שיעבור על החברה המציעה סליקת כרטיס אשראי יהיה נמוך מאוד ביחס להוצאה הנדרשת עבורו והוא למעשה ייבלע ולא יורגש.

האם ישנה הגבלה לסוג כרטיסי האשראי שניתן לסלוק?

החברה שממנה תרכשו את השירות של סליקת כרטיס אשראי, תוכל להחליט באשר לסוג כרטיסי האשראי שהיא מוכנה לקבל. כאשר החברה מציעה שירותים של סליקה עבור מספר חברות אשראי, התשלום הופך לנוח במיוחד עבור לקוחות שונים, שבבעלותם כרטיסים מסוגים שונים.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here