קרדיט Canva

נהיגה תחת השפעת סמים, שייכת לקטגוריה "נהיגה בשכרות"- ונחשבת לעבירה חמורה ואף פלילית.

העונש על נהיגה תחת השפעת סמים יכול להיות חמור, להגיע לפסילת רישיון לשנתיים לפחות, לצד קנסות כספיים כבדים ואפילו ישיבה בכלא בפועל. במקרים בהם ישנו חשד בו אדם נהג תחת השפעה, רשאי קצין משטרה לפסול את רישיון הנהיגה שלו, ולאסור עליו את השימוש ברכבו לשלושים יום. במסגרת זו נלקחת בחשבון חומרת העבירה ועברו התעבורתי של הנהג.

נהיגה תחת השפעת סמים אינה מומלצת בשום דרך, היא מסכנת את חיי הנהגים והסובבים אותם וכמו כן מהווה עבירה חמורה שעונשה כבד. אם באפשרותכם להימנע מנהיגה תחת השפעה של סמים ואלכוהול- עשו זאת, ואם כבר טעיתם ונתפסתם על ידי שוטרים- חשוב שתמהרו לשכור עורך דין המתמחה בתחום, אשר יסייע לכם לכל אורך התהליך, וכמו כן, יעזור בהפחתת העונש עד כמה שניתן.

מה קורה אם נתפסתי?

אם נתפסת נוהג תחת השפעת סמים, וחיפשת עורך דין תעבורה בירושלים בוודאי כבר נתקלת בשמות רבים והגעת גם לאתר האינטרנט שלנו. חשוב שיהיה לך ייצוג משפטי הולם ואחראי על ידי עורך דין אשר לו ניסיון רב בתחום עבירות תנועה ועבירות תעבורה בכלל. כבר מרגע עצירת השוטרים בכביש רצוי להרים טלפון לעורך הדין בהקדם, להתייעץ בנוגע למה להגיד או לא להגיד, האם לשתף פעולה עם השוטרים או לא, מה להגיד אם תזומן לחקירה וכו'. חשוב מאוד לקבל ייעוץ משפטי מיידי על מנת שלא להזיק לעצמך, מבלי שתהיה מודע לכך. לכן, רצוי לפנות לעורך דין אלי אנושי שופט תעבורה בדימוס, אשר מכיר את המערכת על בוריה, וישמח להעניק לכם שירות מקצועי ואיכותי.

מה עושה עורך הדין שלי במידה ונתפסתי?

עורך הדין שלך מייעץ לך לאורך כל הדרך, גם במהלך החקירה המשטרתית, במידת הצורך, מה לומר ואיך להציג את הדברים על מנת שלא תופלל בעבירות שלא עשית. לאחר מכן, הוא יעזור לך לבנות את ההגנה שלך בתיק, להציג את הדברים כפי שהם, ולמצוא את הדרך להעביר לבית המשפט את המקרה שלך כך שהעונש שיתקבל יהיה מינימאלי. אם הואשמת בעבירה של נהיגה תחת השפעת סמים ואלכוהול ואתה חף מפשע, עורך הדין שלך יסייע לך להציג את חפותך מול רשויות החוק. לעורך דין אלי אנושי שופט תעבורה בדימוס, ישמח לעמוד לשירותך, ולהעניק שירות איכותי ובלתי מתפשר.

אין בתוכן דלעיל משום המלצה, חוות דעת משפטית או ייעוץ משפטי; אין בו טענה לייצוג הנאשם, כמו כן התוכן דלעיל אינו מתיימר להיות מדויק ו/או מקיף ו/או עדכני, והמסתמך על המידע עושה זאת באחריותו ועל דעת עצמו בלבד. פרטים נוספים מאת אלי אנושי מהירות מופרזת בטלפון: 050-5738228

 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here