קרדיט - canva

עוד לפני שאתם עולים על ההגה בפעם הראשונה ויוצאים לכביש תחת מורה קפדן, מלמדים אתכם שנהיגה בשכרות היא אחת העבירות החמורות ביותר על הכביש. כל נהג מודע לאיסור החמור והעונשים הכבדים שמגיעים בעקבותיו, ואיכשהו עדיין עולות לכותרות ידיעות על נהגים שנתפסו תחת נהיגה בשכרות ונענשו בחומרה. במידה וגם אתם נתפסתם, יש למצוא במהירות עורך דין נהיגה בשכרות שלמד את רזי עולם התעבורה ויודע כיצד להתמודד עם מקרים של נהיגה בשכרות, ולפתור אותם לטובת הלקוח ככל האפשר. המקצוענים של עו"ד עמרי בן נתן ושות' הם בדיוק הכתובת שלכם לליווי קפדני ומדויק, במצב בו נתפסתם תחת נהיגה בשכרות.

עורך דין נהיגה בשכרות חייב להכיר את החוק

כידוע, החוק במדינת ישראל מחמיר בנוגע לנהיגה בשכרות. כך, העונש עלול להגיע גם לשנתיים של פסילת רישיון בפועל. עם הגידול במספר תאונות הדרכים שנראה בשנים האחרונות, נראה גידול בהתאם בתאונות המתרחשות בשל נהיגה בשכרות. כך, אין פלא שהענישה הוחמרה גם היא ובתי המשפט אינם פוסחים על נהג שנתפס נוהג בשכרות. עם זאת, עורך דין נהיגה בשכרות יחזיק בכישורים הנדרשים בכדי להצליח למצוא "חורים" בפסק הדין, ועם הצגת הוכחות חותכות להשיג בהתבסס על כך את התוצאות הרצויות עבור הלקוח. בנוסף, ההיכרות עם החוק תאפשר לו לבחון למשל את התנהלות השוטרים בזמן המקרה (הידעתם ששוטר חייב ליצור קשר עין עם החשוד לכל אורך הסיטואציה שבה נתפס?), עד כמה מדויקת הייתה בדיקת הינשוף ועוד. אלו יסייעו לו ליצור הגנה בלתי ניתנת לחדירה.

מה עושים כשנתפסים?

ראוי לציין שההמלצה הטובה ביותר הינה לא לנהוג אחרי צריכת אלכוהול, שכן מדובר במעשה שעלול לסכן חיים. עם זאת, עדיין עולות כותרות כמעט מידי שבוע, על תאונות שהתרחשו במעורבות של נהג שיכור. כדי לסייע לעבודתו של עורך דין נהיגה בשכרות מומלץ לעשות הכל בכדי לשמור על ראש צלול במידה ונתפסתם, לנסות להקליט ולצלם את ההתרחשות בכדי להציג לעורך הדין עוד חומר לעבוד איתו. עו"ד תעבורה עמרי בן נתן ושות' הינם בעלי ותק וניסיון רב שנים בעולם התעבורה, ועם שיתוף פעולה מלא מצדכם יוכלו להביא לתוצאות הטובות ביותר. צלצלו עוד היום 054-6816386

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here