ניקיון דירות לאחר בניה או שיפוץ

הבית עבר שיפוץ? הוא אחרי בניה? קלין סיטי מספקת שירות ניקיון דירות ברמת גן לאחרי שיפוץ או בנייה שיעזרו לכם להכנס לבית חדש נוצץ ומבריק.

אחרי כל התכנונים, הטלפונים והריצות, השקעת כסף וזמן החיים בתוך הבלגן הבלתי נגמר, אתם בוודאי רוצים להנות מהשיפוץ שעשיתם בבית שלכם. אבל זה בלתי אפשרי, אחרי בניה או שיפוץ, הבית נשאר מלא לכלוך. אז נכון, הוא משופץ, בוודאי הוספתם או הורדם קירות, קניתם רהיטים חדשים, אבל לא כל כך רואים אותם מתחת לשכבת האבק העבה, האחידה והלא כל כך יפה שקיימת אצלכם בבית.

מלבד האבק כמובן, נשארת פסולת רבה נוספת. כתמי צבע בכל מקום, חלקי אבן, זכוכיות שבורות ושאריות של כמעט כל חומר שבו השתמשו במהלך השיפוץ זא לא רק מלוכלך , זה אפילו קצת מסוכן.

מה עושים עכשיו, אחרי כל הכאב ראש שעברתם במהלך השיפוץ, להתחיל עכשיו לשפשף ולקרצף? ובאיזה חומרים תשתמשו? וכיצד תגיעו לכל פינה? זה בטח ייקח המון זמן…! וכל מה שרציתם זה ליהנות מדירה משופצת ויפה.

אין מה להתייאש! בדיוק בשביל זה קלין סיטי שירותי ניקיון המספקת ניקיון יסודי ואיכותי אחרי שיפוץ!

קלין סיטי מספקת מגוון רחב של שירותי פוליש וניקיון. אחד משירותי הניקיון המבוקשים ביותר הוא ניקיון בתים לאחר שיפוץ .עובדי הניקיון שלנו מקצועיים ומומחם בניקיון דירות חדשות ומשופצות.

ניקיון הדירה מתבצע על ידי שימוש במוכנות וציוד מקצועיות תוך שימוש בחומרי ניקוי איכותיים וכמובן צוות מיומן ומקצועי שינקה לכם כל פינה, כל מסגרת בחלון וכל אריח ואריח באמבטיה וכמובן גם את שאר המקומות המלוכלכים.

צוות קלין סיטי מגיעים לרמת ניקיון גבוהה במיוחד הנשארת לאורך זמן

בעזרתם תוכלו ליהנות הנאה מקסימאלית מהדירה המשופצת שלכם שתהיה ממש כמו חדשה! לפרטים נוספים צרו איתנו קשר.

ניקיון דירה לאחר שיפוץ הוא לא מותרות אלא דבר המחויב מכורח המציאות אחרי ההשקעה הרבה שהשקעתם בתכנון השיפוץ ואחרי שסוף סוף יכולתם להיכנס לדירה המשופצת, חבל שתיפגם ההנאה שלכם בגלל שהבית לא נקי ומצוחצח.

כדי שהבית יהיה באמת נקי, יש צורך בחברת ניקיון אמינה, מקצועית ובעלת ניסיון. אם תחליטו לסתפק בניקיון שלכם או של עוזרות בית רגילות, כנראה שבסופו של דבר תצאו עם עוגמת נפש ואולי אפילו הוצאות נוספות שלא תכננתם.

צוות קלין סיטי נקה לכם כל פינה בבית המשופץ . כל כתם צבע וכל לכלוך יוסרו באמצעות החומרים המקצועיים והמכשור המיוחד הקיים אצל העובדים המיומנים של החברהץ

אז במקום לעבור ולטרוח אתם פשוט יכולים לשבת עם הרגליים למעלה ואנחנו נעשה בשבילכם את העבודה

0528844350 | 050-6472888

[email protected]

קלין סיטי שירותי ניקיון ואחזקה

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here