הסכם הורות משותפת

אפשרויות נוספות חוץ ממודל המשפחה המסורתי

הורות משותפת הסכם יצירתי שנועד למקרים בהם ישנם שני אנשים שמעוניינים להביא ביחד ילדים, זאת כאשר לא קיימת ביניהם בהכרח מערכת יחסים זוגית. משפחות כאלו עשויות להיות למשל משפחות חד הוריות, משפחות חד מיניות, ללא קשר זוגי בין השניים, בני זוג שהינם ידועים בציבור ועוד. ההסכם הינו המסמך המשפטי שמסדיר את הכללים שהוסכמו בין שני האנשים לגבי כל הקשור לגידול הילדים המשותפים. בהסכם נכללות הצהרות שני ההורים, תקופת ההיריון והלידה, הסדרי המשמורת, מזונות, מגורים, חינוך וכן אופן הסדרת מחלוקות עתידיות.

במי נעזרים בשביל לשנות את גובה תשלומי המזונות

עוד מזונות בעל ניסיון ורזומה של הצלחה משפטית, הוא האדם שתרצו להיעזר בו במקרה ואתם מעוניינים לבצע שינוי בכל הנוגע לתשלומי דמי המזונות עם בן או בת הזוג הקודמים. תשלום מזונות היא פרקטיקה שמטרתה לדאוג לרווחתם הכלכלית של הילדים המשותפים של בני זוג לשעבר, שהחליטו לפרק את החבילה. במסגרת הגירושין בני הזוג יסכמו על גובה המזונות, אם צריך בעזרת בית המשפט. הסיכום ייעשה בהתאם לכושר ההשתכרות שלהם ולנכסים האישיים. בדרך כלל כשמדובר בילדים קטנים, האם היא זו שתהיה בעלת המשמורת והאב ישלם לה מזונות. בכל מקרה, אם אחד מההורים לא משלם מזונות לפי מה שמוטל עליו, יש לכך השלכות משפטיות.

מה עושים כשהחלטנו להתגרש

לעיתים בני זוג שמחליטים להתגרש, נחשפים מלבד להשלכות הרגשיות גם להשלכות המשפטיות הקיימות בפירוק התא המשפחתי. לכן, יש נושאים שעל בני הזוג לשעבר לדבר עליהם ולהסדיר במהלך הגירושין. בזמן שכזה כדאי לבני הזוג לפנות לקבלת סיוע משפטי של עורך דין מקצועי ובעל ניסיון בהליכים משפטיים מסוג זה. איש מקצוע בעל רזומה יסייע לצדדים לפתור את המחלוקות השונות, שעלולות לעלות על הפרק. בין היתר כל הדברים הקשורים לילדים המשותפים כמו הסדרי משמורת ותשלומי מזונות. יש עוד נושאים שיכולים להיות סיבה למחלוקת, כמו חלוקת הרכוש המשותף. עורך דין גירושין בראשון לציון והסביבה זמין במשרדי עורכי דין שמתמחים בדיני המשפחה. משרד עורכי דין בן דוד ושימונוב הוא הכתובת שלכם בכל הנוגע לדיני המשפחה. המשרד הינו מהמובילים בתחום ומתמחה בדיני הגירושין והמעמד האישי ובכל הנושאים הנלווים אשר כלולים בתחומים אלו. את המשרד מובילים עורך דין אביחי בן דוד ועורך דין ארתור שימונוב, שניהם ותיקים ובעלי ניסיון והצלחה רבה בסיוע משפטי בתחומי דיני המשפחה השונים.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here