קרדיט:canva

על פניו זה נשמע כמעט מוזר נכון? לפנות לסיוע של עורך דין צוואות הרי אם אתם רוצים להתכונן לקראת היום בו לא תהיו יותר, ולדאוג לחלק את הרכוש בין היורשים, עליכם פשוט להעלות את הדברים על הכתב. עם זאת, חשוב לזכור, יש אידיאלים לחוד ומציאות לחוד. בעולם שלנו, לצערנו, אנחנו רואים לא פעם מקרים בהם יש עיוות ברור של רצון המת. ישנם אירועים בהם רצונו לא ברור ולא נכתב כמו שצריך, ובמקרים אחרים, ישנם תחומים אליהם הנפטר לא התייחס ולמעשה הוא השאיר את החיים אחריו, להחליט איך לנהל את חלוקת הירושה. כאשר אתם פונים לעורך דין מקצועי, אתם פשוט פותרים את הבעיות העתידיות, כבר עכשיו.

עורך דין לענייני חלוקת עיזבון, מלווה את כל התהליך

בין אם אתם חולים במחלה קשה ובין אם מדובר על משפחה שרוצה לקבל החלטות מבעוד מועד, תמיד טוב לפנות לקבלת סיוע של עורך דין צוואות. מכמה טעמים:

  1. יהיה מי שילווה אתכם לאורך כל הדרך: כלומר, גם ברגעים הקשים שלאחר המוות, יהיה מי שיצליח לסייע לכם להשלים את ההליך הבירוקרטי במהירות וביעילות, תוך הבטחה כי הדברים נעשים כדת וכדין, על פי חוק.
  2. לא ישארו קצוות לא פתורים: בדרך כלל, סכסוכי ירושה לא מתחילים סביב הדברים הגדולים, עליהם כבר הוסכם מראש, אלא על אותו נכס שעדיין לא שופץ כי ממתינים לתמ"א או בגלל איזו קרן השתלמות שעדיין לא הגיע הזמן לפדות אותה. בסיועו של עורך דין מקצועי, תזכו להליך בו הניסיון האישי, יאפשר לבעל המקצוע לסגור ביחד אתכם, את כל הקצוות.
  3. עורך דין מנוסה, יודע את דבר החוק: ישנם תנאים משפטיים, אשר עלולים להוביל לפתיחת ההסכמים מחדש בעקבות טענות על כך שהירושה לא מתחלקת לאור רצון המת. כאשר אתם חותמים על הכל בנוכחות עורך דין, אתם יכולים למנוע מראש את סכסוכי הירושה הבאים.

הדרך שלכם יכולה להתחיל היום

אם אתם מחפשים עורך דין צוואות זה הזמן לפנות ליוסי ברקוביץ- עורך דין בעל ניסיון של שנים בתחום. הוא יעזור לכם לסגור את כל הקצוות ולהתייחס לכל הסעיפים, אשר יבטיחו מעל לכל ספק כי בסופו של דבר, העיזבון יתחלק על פי רצונו של הנפטר, באופן מלא. פנו עוד היום כדי להתחיל בתהליך, ותזכו לליווי אישי, מסור ובלתי מתפשר.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here