קרדיט: Canva

פיינטבול הוא פורמט נהדר ליום כיף, יום צוות, מסיבת חברה או אטרקציות לילדים בדרום. בנוסף, זוהי דרך טובה לבלות באופן פעיל עם חברים. המשחק מתאים לאנשים בכל הגילאים. רוצים להעניק לילדכם הפתעה נעימה ליום הולדתו או לכבוד סיום מוצלח של שנת הלימודים? מתנה יוצאת דופן ונחשקת תהיה משחק פיינטבול לילדים, הניסיון מלמד שבנים ובנות אוהבים אותו באותה מידה, ועם ליווי מקצועי של צוות פיינטבול גרילה, הפעילות תעבור גם באופן בטיחותי ביותר.

היתרונות שניתן להרוויח משחק פיינטבול

יש הרבה טיעונים בעד משחק פיינטבול באשקלון, והם:

רגשות עזים. במהלך המשחק יש פרץ אדרנלין. אפשר לברוח מבעיות יומיומיות, להרגיש כאילו אתם משתתפים בקרב אמיתי.

משתתפים בגילאים שונים. פיינטבול יכולים לשחק ילדים מגיל שש. ניתן להרכיב צוות של אנשים מבוגרים וקטגוריות גיל שונות (משפחה).

רוח צוות. פיינטבול מלמד אותכם לעבוד ביחד. בגלל מאפיין זה, פיינטבול מוערך על ידי מומחי בניית צוותים.

הזדמנות להכיר אנשים מנקודת מבט אחרת. אדם בתנאים לא סטנדרטיים מתגלים בדרך חדשה. מנהלים משתמשים במשחקים אלה כדי לזהות ראשי צוות. לעתים קרובות אנשים עצמם מגלים בעצמם תכונות שלא חוו.

בידור לחברה גדולה. אם אתם מארחים קבוצה גדולה של אנשים ולא יודעים איך להעסיק אותם, פיינטבול הוא פתרון מצוין. המשחק לא ייתן לאף אחד להשתעמם.

עורכים אירוע בחוץ? אתם יכולים לפנות לפיינטבול גרילה כדי שמומחים יוכלו לעזור לכם לבחור אתר ולצייד אותו במהירות למשחק פיינטבול בשטח.

ציוד שמשתמשים איתו במהלך משחק פיינטבול

מסכת פיינטבול- הציוד החשוב ביותר הוא מסכת הפיינטבול, אותה לובשים על הראש והיא מגינה על הפנים והצוואר של השחקן. על פי הכללים, חל איסור מוחלט על השחקן להסיר את המסכה על המגרש.

חליפת פיינטבול – במועדוני פיינטבול, השחקנים מקבלים חליפת הסוואה. זה מאפשר לכם לשחק גם במזג אוויר חם וגם בעונה הקרה אותה לובשים על הבגדים שלכם. בנוסף לחליפות ההגנה, כל שחקן מקבל רובה אוויר עם תחמושת של כדורי צבע. אם אתם משחקים באופן מקצועי, ניתן להרחיב את הציוד עם כפפות, מגני ברכיים ועוד.

כאשר אתם מזמינים פעילות פיינטבול גרילה, הצוות המקצועי מתמחים בעברת פעילות פיינטבול במתחם מסודר או בפעילות בשטח הפתוח. הצוות שם דגש על העברת פעילות חווייתית עם טעימה מהעולם הצבאי, אך שמירה על ככלי בטיחות נוקשים. להזמנת פעילות מהנה עם ערך מוסף צרו קשר עם פיינטבול גרילה.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here