פתרונות לדיווח נוכחות עובדים
קרדיט FREEPIK

עבור מקומות עבודה, ארגונים, חברות, בתי עסק ומוסדות, דיווח נוכחות אמין ושוטף של נוכחות עובדים הינו חיוני לחישוב שעות עבודה והוצאת משכורות. הצורך בדיווח נוכחות נדרש בהתאם לתיקון עשרים וארבע לחוק הגנת השכר, הכולל חובה של המעסיק לרשום בתלוש השכר באופן מדויק ומפורט ימים ומספר שעות עבודה בפועל לתקופה שעבורה שולמה המשכורת.

כדי לעמוד בדרישות אלו ולקבל מעקב אמין אחר שעות העבודה של עובדי הארגון יש צורך בפתרונות רישום נוכחות יעילים, אמינים ומהימנים שניתן לבצעם גם מרחוק, כמו דיווח נוכחות בטלפון. מדובר בפתרונות המספקים רמה גבוהה של שקיפות לצד יכולת לנתח את נתוני הנוכחות. מתוך מבחר האפשרויות לרישום ומעקב נוכחות, לפניכם מספר דוגמאות לפתרונות מומלצים.

  • שעון נוכחות ביומטרי מתקדם המזהה טביעת אצבע, כולל ממשק גרפי חדש עם עיצוב מרשים ומכובד ולחצני מגע מוארים. השעון פועל באמצעות אלגוריתם המספק זיהוי כפול לצד חיישן אופטי איכותי שמאפשר לזהות טביעות אצבע בכל מצב ומכל זווית, לרבות טביעות אצבע מיד רטובה או יבשה, קטנה וכדומה. שעון הנוכחות לא חייב להיות מחובר למחשב וניתן להוציא את נתוניו באמצעים שונים כמו דיסק און קי, לכן הוא מתאים גם למקומות עבודה קטנים או זמניים, כמו גן ילדים או אתר בנייה.
  • מערכת דיווח נוכחות און ליין מספקת מענה פרקטי ואמין לעבודה מחוץ לכותלי הארגון, למשל מחו"ל או מהבית. המערכת מאפשרת קבלת דיווחי נוכחות באופן יומי וממוחשב מכל עובד חוץ, עם יכולת מעקב יומי אחר מצב נוכחות של העובדים. זאת לצד יכולת של העובד להתעדכן באופן עצמאי בנתוני שעות העבודה שלו.
  • מערכת המעניקה מענה מתקדם עבור דיווח נוכחות בטלפון סלולארי וקווי, המתאימה בין היתר לעובדים בשטח,כמו אנשי מכירות, טכנאים, מדריכים, מאבטחים, שליחים, עובדי ניקיון, ועוד. המערכת מאפשרת לדווח על שעות עבודה עם או ללא מיקום בעזרת תהליך מהיר ופשוט של חיוג קצר, ומבלי שהעובד יידרש להגיע לבית העסק עצמו. בנוסף, בעזרת מערכת זו ניתן לקבל דיווח אודות פרטי העובד, המשימה שלו, מיקומו, מעקב און ליין בזמן אמת אחר נתוני נוכחות ועוד. הבחירה במערכת נוכחות זו גם חוסכת במשאבי אנוש ובזמן של העובד, והיא תורמת לייעול הליכי עבודה.
  • שעון נוכחות סלולארי – שעון נוכחות און ליין אלחוטי שפועל באמצעות כרטיס סים. לא נדרשות להתקנתו תשתיות של טלפון או רשת, וכל שיש לעשות הוא לחברו לתקע חשמל. השעון מזהה את העובד באמצעות כרטיס מגנטי אישי. 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here