קרדיט: unsplash.com

ישנם אמצעי הגנה כספיים לכל דבר, החל מנהיגה בכל כביש וכלה בצלילה לעומקים גדולים. למרות שחברות הביטוח מספקות הגנה נרחבת, רוב הפוליסות שוללות עיסוקים חריגים כמו צלילה. למרות שרוב העסקים מציעים סוג כלשהו של ביטוח חיים, בריאות או תאונות, ביטוח זה כמעט אף פעם לא כולל אמצעי הגנה מפני הסיכונים הפיננסיים הקשורים לצלילה. במקרה שצוללן נפצע קשה בזמן צלילה, ביטוח צלילה 5 ימים יכול לסייע בכיסוי עלויות הטיפול. ככל שהצלילה עמוקה יותר, כך גדל הסיכון בו אתם נמצאים. ביטוח נסיעות לחול או ביטוח בריאות סטנדרטי לא יכסה אתכם במידה ואתם נפגעים כתוצאה מהצלילה. בעקבות הסכנות התמונות בפעילות הצלילה, אשר מוגדרת כספורט אתגרי, שווה לכם להשקיע את הזמן, המאמץ והכסף כדי לרכוש ביטוח צלילה 5 ימים מתאים.

מאילו סיבות אנחנו צריכים ביטוח צלילה?

ככל שהטכנולוגיה התקדמה, הצלחנו להפוך את הצלילה לבילוי בטוח ופופולרי יותר עבור אנשים בכל הגילאים. עם זאת, ישנם חסרונות פוטנציאליים. זו הסיבה שרכישת ביטוח צלילה ליום הצלילה המיוחל לא רק מומלץ, אלא גם חובה, במדינות רבות ולא רק בארץ. נושא נוסף הוא שצלילה מסווגת כ"ספורט אקסטרים" על ידי ספקי ביטוח רבים. זו הסיבה שרוב פוליסות ביטוח הבריאות והנסיעות לא ישלמו על שום דבר שקשור לצלילה. ביטוח צלילה אינו משולב עם כל ביטוח אחר, ולכן אתם יכולים לבחור לבטח רק מפני הסיכונים הקשורים בצלילה. כמו סוגים אחרים של ביטוח, ביטוח צלילה מאפשר לכם ליהנות מהזמן שלכם מתחת למים מבלי לדאוג כיצד תשלמו על תקלות שעלולות להתרחש.

מגוון ביטוחי צלילה

ישנן פוליסות ביטוח צלילה משתנות בכמות הזמן שאתם צריכים להיות מבוטחים. כיסוי לטיולי צלילה בסוף השבוע, ביטוח צלילה למספר ימים או ביטוח צלילה יומי. פוליסות אלו מיועדות לצוללן מזדמן שאינו זקוק או מעוניין בכיסוי מקיף. במהלך הימים בהם אתם מכוסים בביטוח הצלילה תוכלו לצלול ללא דאגות.

לחופשות ארוכות יותר תוכלו לרכוש ביטוח כיסוי צלילה חודשי. הכיסוי במסגרת תוכנית זו נמשך לחודש שלם. כל חופשת הצלילה שלכם וכל הצלילות שלכם במהלך אותו חודש קלנדרי יכוסו. כיסוי עבור צלילה בכל עת של השנה, היא השקעה עבור אנשים אשר צלילה הוא התחביב שלהם והם צוללים בכל הזדמנות.

כמו כן פוליסות ביטוח צלילה מסווגות לפי סוגי הצלילה. בין אם אתם צוללים בבית או בחו"ל, המדיניות של ביטוח צלילה ספורטיבית מכסה אותכם בין אם אתם צוללים צלילה לכיף, צלילה טכנית או צלילה חופשית. עם חברת מטאביט סוכנות לביטוח (2021) בעמ תוכלו להיות מכוסים בכל הכיסויים הדרושים לכם במהלך הצלילות שלכם.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here