קרדיט : מאכלי בית

קייטרינג לאירועים עסקיים בצפון מוזמן על ידי מפיקי האירוע ו/או בעליו. התפריט בו יכול להיות מבוסס על מנות חלביות או בשריות. בכל מקרה וסיטואציה, הוא עשיר מאוד ויש בו מנות מגוונות היוצרות ארוחה נהדרת. הוא נקבע יחד עם השף אשר יודע גם להמליץ על מנות הדגל אותן הוא מכין. קייטרינג "מאכלי הבית" פעיל בתחום וניתן לקבל אצלו מידע חשוב.

קייטרינג לאירועים עסקיים בצפון – כולל לגדולים

קייטרינג לאירועים עסקיים מותאמים לגודל האירוע, כמות המוזמנים אליו ואופיו. ניתן למצוא אירועי ציון עשור לחברה, להשקת מוצר, כנס חשוב הכולל גם ארוחה ועוד. הוא יהיה על בסיס בשר או חלב בתוספת מנות צמחיות. תפריט בשרי מתבסס על מיני בשרים כמו: עוף, בקר, כבש ואחרים. תפריט חלבי יכלול פשטידות, קישים, פיצות ומיני מאכלים עם מרכיבים המבוססים על חלב. לכל סוגי התפריטים יתווספו מנות חמות המבוססות על אורז, תפוחי אדמה וכדומה, וכן, סלטים רעננים צבעוניים וירוקים. בנוסף, מיני לחמים, רטבים לבשר, חמוצים ועוד. להשלמת ארוחה נהדרת יוצעו קינוחים ומתוקים שונים המשאירים טעם נהדר בפה. את המנות מכינים מחומרי גלם ופרודוקטים איכותיים וטריים. שיטות ההכנה מגוונות וכוללת בין היתר בישול, צלייה, טיגון, אידוי, אפייה, הקפצה ועוד. כל שיטה מביאה עימה את היתרונות החשובים שלה והיא מותירה טעם מעט אחר.

הכנות קפדניות

ההכנות לכל אירוע הינן קפדניות מאחר והאוכל מהווה מרכיב חשוב בו. לחברת הקייטרינג יש ציוד מטבח מתאים אשר כולל מכונות שונות לעיבוד מזון, כלים ידניים לחיתוך, להשלמות, לעיטור ועוד. בנוסף, כלי הגשה, ארונות ומקררים לאחסון וכל מה שנדרש. האתגר הרב הוא להגיש את כל המנות החמות בו זמנית לכמות מוזמנים רבה.

שירות של מומחים לנושא

קייטרינג "מאכלי הבית" פעיל בתחום ומומלץ לקבל ממנו שירות מקצועי המלווה ביחס אישי. הוא כולל ייעוץ לגבי בחירת התפריט המתאים, מגוון מנות רחב, מחירים נוחים, עמידה בלוח זמנים וכדומה. מנהליו הינם בעלי ידע רב וניסיון עשיר המגיעים מפיתוח מנות מיוחדות, ממתן שירות איכותי ללקוחות רבים לאורך זמן ועוד. הם ישמחו לשרת נוספים.

 

 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here