שק שינה
קרדיט Pixabay

רגע לפני שאתם יוצאים לטיול עם המשפחה, מומלץ לבדוק על שק שינה טוב ונוח לשים עליו את הגוף אחרי טיול ארוך וממושך. המשמעות בבחירת שק אחד או שניים, היא לא קריטית, כל עוד בחרתם במוצר טוב, שמבצע בידוד בין חום לקור, שמתאים לגובה ולמידות הגוף שלכם ואתם מרגישים בתוכו בערך כמו בתוך המיטה שלכם. למרות שזה נשמע כמו בחירה קלה, למרבית האנשים בחירת שקי שינה יכולה לקחת זמן רב, כי השינה חשובה להם להמשך ולנראות הטיול. הם לא מוכנים שזה מה שיגרום להם להרגיש לא בנוח או יפריע להם ברצף השינה, ולכן הם משקיעים בבחירה. ללא ספק הבחירה הנכונה שיפרה להרבה אנשים את התחושה הגופנית והנפשית במהלך השינה והוסיפה אנרגיות טובות להמשך הטיול. חברת סברס המקצועית, מציעה לכם שקי שינה מעולים, במחירים טובים ונוחים. בעזרת הצוות המקצועי הם יוכלו להתאים להם את הציוד המתאים לצרכים שלכם, כך שאם יש גם ילדים בתמונה שצריכים מקום לינה, הם ידאגו לכם על הצד הטוב ביותר.

איך תרגישו בתוך שק שינה?

זו שאלת השאלות. הרבה אנשים שיוצאים לטיול תוהים לעצמם האם כדאי להם לקחת איתם שק שינה או להסתדר עם שמיכות וכריות? היום כמעט בכל מקום בו ישנים באוהל בטבע, קריר בשעות הערב ולכן עם שימוש בשמיכות וכריות לא תמיד מצליחים להגיע לטמפרטורה שהיא חמימה. עם שקי שינה זה אפשרי, ניתן גם למנוע כניסה של אוויר קר מבחוץ וגם לדאוג שיישאר חמים ונעים בפנים. מומלץ בשלבי הארגון הראשונים לברר על שקי שינה איכותיים לכל בני המשפחה, לדאוג שיש מקום בשביל כולם ברכב וכמובן להתאים אוהל רלוונטי שיוכל גם הוא לעטוף את התחושה החמימה.

איך תדעו שבחרתם שק שינה טוב?

בבחירת שק שינה יש כל כך הרבה פרמטרים שחשוב לשים לב אליהם. למשל, כדי שהשק יבודד אתכם בצורה טובה, הוא צריך להיות עם תקן מסוים שיעמוד בתנאי קור. אחרת כשיהיה מאוד קר הקור יחדור לתוך השק. בנוסף, מומלץ להניח את השק על מזרן שיש לו יכולת בידוד מהקרקע, מרוחות, מים וגשם. למשל, על האוהל זה בסדר.

לסיכום, חברת סברס הוותיקה והמנוסה במשק, מציעה אביזרים מקצועיים לטיולים, בניהם שקי שינה איכותיים, עליהם תוכלו לישון בכל מזג אוויר והם מגיעים עם התנאים הכי טובים. חייגו בהקדם 02-5021295

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here