קרדיט CANVA

יש לא מעט מקרים שבהם עולה הצורך להזמין אינסטלטור בדחיפות. שירותי אינסטלציה SOS נדרשים למשל אם ישנה הצפת ביוב ומרגישים ריח רע בכל הבית. שירות חירום נדרש אם הבית מוצף בגלל שירותים סתומים או שחייבים לסגור את המים בגלל התבקעות של צינור. בשורות הבאות נסביר איך ומה לעשות במקרי חירום, כאשר זקוקים לאינסטלטור כמה שיותר מהר.

מה המשמעות של שירות SOS

קודם כל חשוב לנו להבהיר מה הפירוש של שירות אינסטלציה SOS. במידה מסוימת הדבר עשוי להיות דומה לשירותי חירום ברפואת שיניים. מטרת טיפול החירום היא לא לפתור את הבעיה מהיסוד אלא לתת מענה נקודתי, מהיר. בהמשך, מבצעים אבחון מקיף לצורך טיפול יסודי ועמוק. לדוגמא, אם ישנה נזילה בצנרת המים, שירות דחוף יבצע את סגירת הנזילה באופן זמני, כדי שאפשר יהיה להפעיל את הברזים, להתקלח, להפעיל מכונת כביסה וכדומה. שירות חירום יוכל להתבצע בערב, בלילה, אפילו בשבת. בהמשך, קובעים עם האינסטלטור שיגיע בשעות עבודה מקובלות, ויכין תוכנית מפורטת שתפתור את הנזילה כמו שצריך. ועד שהוא מגיע, הקפידו לסגור את השיבר.

אינסטלטור שעובד גם בשבתות

חשוב להבין שלא כל אינסטלטור זמין וערוך לספק שירותי SOS. קודם כל, יש צורך במקצועיות גבוהה, בשביל לאתר תקלות בצורה מהירה ולמצוא מענה נכון. אבל מלבד זאת, לא כל אחד יכול להגיע בשעות מאוחרות או בשבתות. אם אתם קוראים את הדברים הללו לקראת שבת או אפילו בשבת, ליאון אינסטלטור בשבת יוכל לפתור את התקלה בזריזות ובאמינות.

בדקו את מהירות ההגעה

מומלץ כאשר פונים לאינסטלטור, לבדוק מתי הוא יכול להגיע וכמה שיותר מהר. אם נזילת מתרחשת, אם ישנה הצפה או שריח ביוב התפשט בכל הדירה, אין זמן מיותר לבזבז. בדקו קודם כל שאיש המקצוע יכול לתת שירות באזור שלכם ובתוך כמה זמן הוא יכול להגיע. ברגע שמהירות ההגעה סבירה, תוכלו להחזיר את החיים למסלולם, בהקדם.

היו מדויקים בתיאור הבעיה

המלצה נוספת – במיוחד כשצריך עבודה דחופה, היו מדויקים. ספרו לאינסטלטור כמה שיותר פרטים אודות התקלה שאתם חווים. ספרו אם עשיתם פעולה כזאת או אחרת או בקשו המלצה לפעולה מידית. במידת הצורך, צלמו בטלפון סרטון או תמונה, שיבהירו את מה שאולי המילים מתקשות לומר. בצורה כזאת, איש המקצוע יגיע ערוך לתיקון בצורה טובה והכל יבוצע תוך חיסכון בזמן. כאשר דרוש טיפול מהיר, זה יכול לחסוך לכם הרבה בלגן.

תמיד טוב להכיר איש מקצוע מעולה וזמין

לסיום, שימו לב שגם אם כרגע אתם לא מתמודדים עם תקלת צנרת, הדברים הללו רלוונטיים מאוד. בכל אירוע אינסטלציה דחוף כזה או אחר, זה אף פעם לא מגיע בהזמנה. אירוע כזה יכול לקרות היום, מחר, בעוד שנה או בעוד שנתיים. לכן, תמיד טוב שיהיה רשום אצלכם מספר טלפון של אינסטלטור אמין שזמין להגעה מיידית. גורם אמין, איכותי, מנוסה וזריז.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here