המהפכה הירוקה בג'ונגל העירוני

גם אתם גרים בבניין דירות וחולמים על הגינה המושלמת? אתם יכולים להפסיק לחלום ולהתחיל להגשים את הפנטזיה הירוקה שלכם. התפתחות של שיטות גינון ורטיקליות מאפשרות לכם כעת לזכות בגינה מפוארת בשטח ביתכם מבלי לבזבז מרחב מחייה יקר ערך. כל מה שנשאר לכם זה לבחור קיר ולחשוב אילו צמחים אתם הייתם רוצים לגדל.

כיום דירה קטנה היא כבר לא תירוץ, אתם עדיין יכולים להכניס פיסה של הטבע אל ביתכם מבלי לתפוס מקום יקר על אדן החלון או ברחבי הבית. כעת אתם יכולים להקים קיר צמחים מפואר אשר יתרום לעיצוב בית ייחודי ויאפשר לכם לגדל את הצמחים שתמיד רציתם על קיר ביתכם. הקירות הללו נפוצים גם במשרדים ובתי עסק שונים. הם משרים אווירה נינוחה ורגועה ומקומות רבים כבר ביצעו את הבחירה הירוקה והוסיפו למקום תעסוקתם את הקירות הירוקים האלו.

מזמינים את הטבע לבית

ערים רבות מכל רחבי העולם כבר מתגאות בנוכחות של קירות ירוקים מרהיבים, בתוף הבית ומחוצה לו. ועכשיו הגיע סוף סוף גם תורנו. כיום אנחנו יכולים להעניק לקירות ביתנו את האפשרות להיות חלק מהטבע. בעודנו מוקפים בבניינים רבי קומות, כבישים ורכבים אשר לא מפסיקים לצפור גם בלילות, הרי שהלב דורש את הפינה השקטה בה אפשר לשים את הראש ולנשום לרווחה. הקמה של קיר הנושא עליו צמחים שונים תאפשר לכם ליצור אווירה מיוחדת בבית אשר תשדרג את איכות החיים שלכם.

גינה בתחזוקה מינימלית

אחד היתרונות הבולטים בהקמה של קיר ירוק בבית היא העובדה כי בניגוד לגינה רגילה, הוא דורש תחזוקה מעטה. מערכת ההשקיה של הקיר הינה חסכונית מאוד במים ומאפשרת שימוש חוזר במי ההשקיה, זאת בנוסף ליכולת ניצול של מי מזגנים של המבנה. חשוב לציין כי הודות להתפתחויות הטכנולוגיות בתחום אתם יכולים ליהנות כעת מבקר השקיה משוכלל אשר מאפשר שליטה מרחוק על כל המערכת בעזרת סמארט-פון או כל מחשב אחר.

אין סוף ליתרונות

חשוב לזכור כי מעבר ליכולת של הקירות הירוקים להוסיף לחיינו חן ויופי הם בעלי יתרונות נוספים רבים. הקירות הללו בעלי יכולת בידוד תרמית מרשימה. הם יכולים לסייע לבודד את הבית מתנאי החום או הקור שבחוץ ועל ידי כך להפחית את צריכת מערכות מיזוג האוויר. הקירות הללו יכולים לשמש גם כמסננת לאוויר. כך הם יכולים להפחית את זיהום האוויר בסביבה הקרובה ועל ידי כך לשפר בצורה משמעותית את מרחב המחיה בו הם נמצאים. יתרון חשוב נוסף הוא ההשפעה של הקירות הללו על המצב הנפשי של האדם. מחקרים רבים כבר הוכיחו כי נוכחות של טבע בחיינו מפחיתה לחצים, מגבירה יעילות ומשפרת את מצב הרוח. חברת רוזנבאום מערכות גינון מתקדמות בע"מ ישמחו לעמוד לשירותכם וליצור בעבורכם את הפתרון האגרונומי המתאים לכם באופן אישי.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here