השאלות שחשוב לשאול לפני שקונים דירה
קרדיט HIGH GROUP

נדמה שכולם רוצים לקנות דירות חדשות, אבל לא כולם יודעים להגדיר מה באמת מתאים להם ומה הם באמת צריכים. כך הם רוכשים דירות בלי לתכנן קדימה, בלי לתאם ציפיות ובעיקר בלי לחשוב על החיים היומיומיים בבית. אז רגע לפני שאתם חותמים על הסכם לרכישת דירה או מזמינים את חברת ההובלה, יש כמה שאלות שכדאי לכם לשאול (בעיקר את עצמכם). כמו כן, אתם מוזמנים ליצור קשר עם קבוצת High Group.

1 – איפה אתם רוצים לגור?

זו נשמעת כמו שאלה פשוטה אבל התשובה לא תמיד ברורה מאליה. ישראלים רבים יעדיפו לגור קרוב למקום העבודה שלהם, אבל רבים אחרים יברחו אל השקט והשלווה הרחק מהמרכז. בעלי עסקים ופרילנסרים שעובדים מהבית נהנים מחופש משמעותי במיוחד בתחום הזה, ומי שמעדיף לרכוש נכס במחיר נוח יחסית עשוי לחפש דירות להשקעה באילת או נכסים באשקלון, למשל. אם כן, נסו לצמצם את מפת ישראל והתמקדו באזורים הרלוונטיים עבורכם, וקבוצת High Group תעזור לכם לבחון את החלופות הרלוונטיות עבורכם, ולרכוש דירה באחד הפרויקטים היוקרתיים ביותר.

2 – מה גודל הנכס המתאים לכם?

תתפלאו, אבל הכוונה כאן היא לא בהכרח לגודל הנכס במ"ר, אם כי זו שאלה חשובה בפני עצמה, אלא לחלוקת הדירה. במילים אחרות, זה הזמן להבין כמה חדרים אתם צריכים ומה השימוש שלכם בהם. למשל, אם אתם עובדים מהבית תצטרכו בוודאי חדר עבודה או לכל הפחות פינה נוחה שבה תוכלו לעבוד, ואם אתם מתכננים להרחיב את המשפחה תצטרכו חדרים לילדים. כדאי לזכור שבמסגרת התחדשות עירונית עשויה להיות לכם אפשרות להרחיב את הנכס הקיים, וגם זו דרך נהדרת לשדרג את איכות החיים שלכם.

3 – מה התקציב שלכם?

באופן טבעי, לסכום הכסף שיש לכם בחשבון הבנק יש תפקיד משמעותי גם בתהליך קבלת ההחלטות שלכם. באזורים שונים בארץ תוכלו למצוא דירות חדשות למכירה שיכולות להתאים לכיס שלכם, אבל גם המון דירות שתהיינה קצת פחות רלוונטיות. אז לפני שאתם מתרוצצים בין דירות ברחבי המרכז אולי כדאי לבחון את השטח, לזהות את האזורים שבהם יש לכם יכולת כלכלית לרכוש דירה – ולהמשיך משם.

שאלת בונוס: למגורים או להשקעה?

השאלה הזו היא אולי השאלה הראשונה שכדאי לענות עליה, ואין ספק שהיא חשובה במיוחד. יש לא מעט ישראלים שמחפשים נדל"ן להשקעה, בין אם יש להם נכס משלהם ובין אם לא. הם רוצים לרכוש נכס שיוכלו להשכיר וליהנות מתשואה קבועה בגינו, והם גם מלאי תקווה שערכו של הנכס יעלה, מה שללא ספק יוביל לרווח נאה למדי. קבוצת High Group תעזור לכם לבחון את מגוון האפשרויות כדי שתוכלו לבחור נכסים למגורים או להשקעה בדיוק לפי הצרכים שלכם. אתם מוזמנים ליצור קשר עם צוות המומחים כבר עכשיו בטלפון 03-9495967.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here