חוות דעת פסיכיאטרית משפטית
קרדיט: Freepik.com

מעבר לתפקיד הטיפולי בו משמש הפסיכיאטר, הוא מהווה לעתים קרובות גם גורם אבחוני. הכשרתו הרפואית של הפסיכיאטר ומומחיותו בתחום בריאות הנפש והקשר המורכב בין גוף לנפש, מאפשרת לו להעריך את שיקול הדעת ואת כשירותו הנפשית של האדם. בהליכים משפטיים רבים, כשירות זו עשויה לעמוד למבחן. במקרים כמו אלו, נדרש סיוע מקצועי מאיש רפואה המתמחה במתן חוות דעת פסיכיאטרית משפטית. במהלך הניסיון שצבר ד"ר אביתר שגב בצה"ל ובמוסדות ציבוריים אחרים, הוא רכש ידע נרחב בתחום האבחון וזכה לנסח חוות דעת פסיכיאטריות רבות במסגרת מגוון הליכים. אם נדרשת לך חוות דעת לכל הליך משפטי, יש לך כתובת אמינה ומקצועית שתאפשר לך לקבל מענה בסטנדרטים הגבוהים ביותר.

למענה המקצועי ביותר בתהליך המשפטי שלך

כשרובנו חושבים על חוות דעת פסיכיאטרית עבור תהליך משפטי, אנו חושבים מיד על סוגיות של אי שפיות בהליכים פליליים. על אף שפסיכיאטר המתמחה בתחום נדרש לעתים לספק חוות דעת במקרים אלו, רוב חוות הדעת אליהן נדרש פסיכיאטר במסגרת מרפאה פרטית הינן בתחומים אזרחיים, לדוגמה – חוות דעת פסיכיאטרית בנוגע למינוי אפוטרופוס, הוכחת כשירות לקראת ניסוח צוואה, חוות דעת בדבר נזק נפשי בתביעת נזיקין. במקרים אלו חוות דעת מקצועית היא קריטית. לא כל אדם שהוכשר לספק ייעוץ פסיכיאטרי בהכרח מתאים גם לניסוח חוות דעת. כדי להבטיח שחוות הדעת תנוסח בצורה מקצועית, חשוב לפנות לפסיכיאטר בעל ניסיון בתחום זה.

גורם אבחוני בעל ניסיון

ד"ר אביתר שגב ליווה לאורך השנים מטופלים רבים שהיו זקוקים לחוות דעת פסיכיאטרים במסגרת הליך משפטי, וסייע להם לקבל הערכה מקיפה ומעמיקה של מצבם. בין אם נדרש לך פסיכיאטר באשדוד, בראשון לציון או ברחובות, ד"ר שגב מציע טווח רחב של שירותים בקליניקה שלו ומזמין אותך לקבל מענה רגיש ומותאם לצרכיך. לקבלת פרטים נוספים על התהליך ולמענה על כל שאלה שעשויה לעלות לך בנושא, ניתן לפנות לקליניקה כעת במספר הטלפון 055-2774685 ולקבל את כל המידע הנדרש לך.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here