לשנות את דפוסי החשיבה

מערכת האמונות והמחשבות שלנו הולכות ומתקבעת ככל שאנו מתבגרים – ובשל כך אנו יוצרים לעצמנו עולם פנימי מורכב. מדובר בתהליך אשר בסופו אנו מפתחים דפוסי חשיבה בעייתיים המזיקים לנו, ליכולות הלמידה שלנו ולרמת הפתיחות בה אנו מחזיקים. לכך ישנו ביטוי בעבודתנו, היחסים עם קרובי משפחתנו והחברים שלנו. עם זאת, לא מדובר בגזירת גורל שכן עומדת בפנינו אפשרות מומלצת ביותר: השתתפות בפעילויות שיחזקו את התקשורת הבין אישית שלנו – ואף יעצימו אותנו כבני אדם.

החיים הם מסע, ולאורך השנים אנו צוברים חוויות שמעצבות אותנו כבני אדם. לעיתים קרובות, חוויות אלו מעצבות אותנו – ולאו דווקא בהיבט החיובי. עם זאת, יש מה לעשות בנידון – כאשר תרגול תקשורת בין אישית פעילויות שונות, אותן מציעה אפרת ננר, הן בגדר פתרון מומלץ. אפרת ננר, בעלת א.נ ייעוצים, הינה מוסמכת בחינוך ובפסיכולוגיה ארגונית. כמו כן, היא מחזיקה ב-45 שנות עבודה במערכת הציבורית בניהול ובפיקוח. במסגרת תחום עיסוקה, אפרת ננר מציעה משחק ייחודי בשם "מעגל היצירה", המסייע למשתתפים לייצר שינוי בדפוסי החשיבה שלהם.

 

להגיע לשורש הבעיה, לסמן מטרה – וליזום שינוי

אומרים שהאדם הינו תבנית נוף מולדתו – ויש בכך מן האמת. למעשה, מאז שנות ילדותנו ועד בגרותנו, אנו עוברים תהפוכות ושינויים – כאשר בסופו של דבר אנו הופכים לגרסה העדכנית ביותר של עצמנו. עם זאת, לעיתים קרובות מדי נדמה כי השנים עשו את שלהן, כאשר החוויות שעיצבו אותנו לאו דווקא העצימו אותנו. למעשה, רבים מאתנו יתוודו ויספרו כי חוויות שונות יצרו אצלם שינוי דפוסי חשיבה – והם מבקשים להשתחרר מהם וליצור דפוסים חדשים. במצבים אלו, אפרת ננר תשמח לסייע.

על מנת להתחיל בתהליך, יש לציין את שיטות הפעולה השונות – כאשר דמיון מודרך nlp  הוא אחד הבולטים. באמצעות הדמיון המודרך ניתן יהיה לאתר את שורש הבעיה, להבין מה מונע מאתנו להיות הגרסה האמתית והנכונה ביותר של עצמנו – ולהתחיל לפעול בהתאם. על ידי מפגשים קבועים, יישומיים ובעלי מיקוד, תוכלו גם אתם לראות תוצאות חיוביות.

 

ליצור את השינוי – עם אפרת ננר

הדרך למציאת האיזון בחיינו, ושינוי דפוסי הפעולה שלנו, מתבססת בין היתר על שיטת הדמיון המודרך nlp. מדובר במפגשים איכותיים, מעמיקים ויסודיים באמצעותם ניתן יהיה להתחיל בתהליך הפעולה ולהגיע למסקנות הדרושות. כדי ליזום את השינוי בחייכם, אתם מוזמנים לפנות אל אפרת ננר, בעלת א.נ ייעוצים. לצד הדרכות אלו, אפרת ננר מציעה גם מגוון סדנאות למורים. לפרטים נוספים, ניתן ליצור קשר בטלפון: 050-9282798

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here