מה כדאי לבדוק לפני רכישת מדפסת תמונות מקצועית
קרדיט shutterstock

כל מי שאוהב צילום יודע, שרק מדפסת תמונות איכותית תוכל להפיק תמונה מרשימה. מדפסת תמונות נקראת מדפסת פוטוגרפית והיא שונה ממדפסת רגילה, בעיקר באיכותה ההדפסה שלה. לאחר שדאגתם להצטייד במדפסת טובה לתמונות מקצועיות. חשוב שתדעו, שכדי שהתמונה תצא איכותית יש לצלם אותה במצלמה טובה וחדה, לאחר מכן להעביר אותה למדפסת ללא דחיסה שמורידה את האיכות. 

מחפשים מדפסת תמונות? ריכזנו עבורכם כמה דברים שחשוב שתדעו.

תפקידה של מדפסת התמונות היא להוציא את התמונה שצילמנו בצורה הטובה ביותר. חדה, בצבעים מרהיבים ובגודל הרצוי.

כדי לשמור על התמונה באיכות הגבוהה ביותר תוכלו לבחור במדפסת שתומכת בחיבור ישיר בין המצלמה למדפסת. כך תוכלו להעביר בקלות את התמונה להדפסה, מבלי לפגוע באיכותה.

ישנם מדפסות המיועדות לצלמים מקצועיים, צלמי מגנטים ובתי עסק שמפיקים פלט רב. מדפסות אלו יקרות ומאסיביות יותר, חלקם מסוגלות להדפיס על גלילי נייר רציף, להדפיס שלטי חוצות ענקיים ועוד. לשימוש ביתי בסיסי ניתן להשתמש במדפסת הזרקת דיו ביתית טובה שמאפשרת הדפסה איכותית.

בנוסף, יש לתת את הדעת גם לעניין הצבעים, כדי ליצור תמונה מדוייקת המתעדת את הצבעים המקוריים של הצילום. ישנם מדפסות שמגיעות עם צבעי בסיס מינימליים שבאמצעותם ניתן ליצור תמונה טובה. אך יהיה קשה לה ליצור במדוייק תמונה בעלת עושר צבעים גוונים ושקיפויות. לכן כאשר רוצים לקבל תוצאה מדוייקת יש לבחור במדפסת עם צבעי דיו רבים שיאפשרו לדייק את התמונה למקסימום.

בעולם בו ההצע רב כל כך חשוב לבדוק היטב לפני שרוכשים מוצר מקצועי. לכן, מומלץ לקרוא ביקורות, להשוות בין הדגמים ולהבין את המפרט של המדפסת בכדי לדייק את הבחירה. גם לאחר שבדקתם היטב, אין יותר טוב ממראה עיניים. חשוב שתתרשמו מהפלט של המדפסת כדי לראות בפועל את איכות התמונה אותה היא מפיקה. 

אם אתם צלמים, בעלי פוטו או סטודיו בוודאי תרצו להשקיע במדפסת מתקדמת שתשמש אתכם לזמן ארוך ותפיק לכם כמות רבה של תמונות. חשוב שתבדקו היטב את יכולותיה של המדפסת את האחריות עליה. אנו מזמינים אתכם להתרשם ממדפסת תמונות מקצועית ממיטב החברות.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here