credit freepik.com

אירוח ובישול במרפסת, בגג, בחצר או בכל מתחם חיצוני אחר הפכו להיות אחד מהבילויים הפופולריים ביותר בקרב משפחות בין אם באירוח, ובין אם פשוט בבילוי בחוץ. כך מטבחי חוץ מודולרים עלו למודעות גבוהה מאוד גם אצל בעלי בתים וגם אצל בעלי עסקים ולמעשה הביקוש הפך להיות משמעותי מאד. מה חשוב לדעת ברכישת מטבח חוץ מודולרי, מהן האופציות והיכן כדאי לשים לב ליתרונות? מיד נספר לכם את כל הפרטים.

מטבחי חוץ מודולרים – למה הם כל כך פופולריים?

למטבחי החוץ המודולרים יש מגוון של יתרונות שהופכים אותם למבוקשים במיוחד, ולא בכדי. בעלי דירות גן, דירות גג ובתים פרטיים בוחרים בהם גם בשל הפונקציונליות הגבוהה וגם בשל העיצובים האיכותיים, וגם בעלי עסקים להם אירוח חיצוני. עיקר היתרונות הם:

  • התאמה אישית 

אחד היתרונות המשמעותיים ביותר של מטבחי חוץ מודולרים הוא הגמישות. אתם יכולים לערבב ולהתאים רכיבים בודדים על מנת ליצור את מטבח החלומות שלכם, כאשר זה מותאם לדרישות ולהעדפות הספציפיות שלכם. התאמה אישית זו מאפשרת לכם לעצב מטבח חיצוני המשתלב בצורה חלקה עם עיצוב הנוף הקיים.

  • יכולת הרחבה

ככל שצרכי הבישול והאירוח שלכם משתנים, מטבח חוץ מודולרי יכול להתפתח ולהתחדש יחד איתכם בקלות. אתם יכולים להוסיף או להסיר רכיבים ללא שיפוץ מלא, מה שהופך אותו לבחירה חסכונית ואיכותית.

  • עמידות 

מטבחי חוץ מודולריים עשויים מחומרים איכותיים כמו נירוסטה, אבן ועץ העמידים בפני שינויי מזג האוויר גם כאשר אלו משתנים ברמה קיצונית. עם טיפול ותחזוקה נאותים, מטבחים אלו יכולים לספק שנים של הנאה וביצועים קולינריים איכותיים וברמה גבוהה.

  • העלאת ערך הנכס שלכם

מטבח חוץ מעוצב ופונקציונלי יכול להוסיף ערך משמעותי לנכס שלכם. קונים מעריכים את הנוחות הנוספת ואת האפשרויות האיכותיות מבחינת אירוח וזמן איכות בבית או בבית העסק, מה שהופך אותו לרוב למעלה משמעותית את ערך הנכס בזמן התמקחות על מכירה, או בזמן המכירה עצמה.

מטבחי חוץ מודולרים – מהם הרכיבים הבסיסיים שאתם צריכים?

בין אם בחרתם מטבח חוץ מודולרי שאינו מטבח חוץ מתצוגה ובין אם כן, חשוב לאבזר נכון את המטבח שלכם וכדאי גם להתייעץ עם אנשי המקצוע המלווים אתכם על מנת לאבזר אותו נכון. מטבח חוץ מודולרי איכותי שיתפעל ברמה קולינרית גבוהה יזדקק בין היתר לתוספות הללו:

  • מכשירי בישול 

הלב של כל מטבח, חיצוני או פנימי קיים במכשירי הבישול שלו. בחרו מתוך מגוון אפשרויות, כגון גריל גז או פחמים, מעשנים, תנורי פיצה, ואפילו מבערים צדדיים עבור תוספות את מכשירי הבישול הטובים ביותר ותוכלו ליהנות לא רק מפונקציונליות גבוהה אלא גם מאוכל בטעמים מופלאים.

  • קירור

שמירה על טריות המרכיבים ומשקאות קרים חיונית ובסיסית כאשר מדובר על מטבחי חוץ שהינם מודולרים לבית או לבית עסק. הוסיפו מקרר מובנה, מקפיא או מקרר יין כדי להבטיח שתמיד יהיה לכם משקה צונן בהישג יד והמזון שלכם יישאר טרי.

  • אחסון וארונות 

מטבחי חוץ מודולריים מציעים פתרונות אחסון שונים, כגון ארונות, מגירות ומדפים, כדי לשמור על כלי הבישול והאביזרים שלכם מסודרים ונגישים בקלות בחרו באחסון וארונות איכותיים ועמידים לשנים ארוכות.

  • משטחי השיש ושטח הכנה

משטחי הכנה מרווחים להכנת האוכל ולהגשתו הם מוצרים נוספים בסיסיים. בחרו במשטחים עמידים כמו גרניט, נירוסטה או בטון כדי להבטיח שהדלפקים שלכם עומדים בפני פגעי מזג האוויר ושומרים על יופיים.

  • כיורים ואינסטלציה 

הוספת כיור למטבח החיצוני שלכם מפשטת את הניקוי ומשפרת את הפונקציונליות. בחרו כיור בר לשטיפת ידיים ופריטים קטנים או כיור גדול יותר לניקוי סירים ומחבתות.

חברת קמאדו היא מהמובילות בתחום מעשנות הבשר ובתחום האפייה בטאבון ומספקת למענכם את המוצרים האיכותיים ביותר לצליית בשר ולעישון בשר, בנוסף לאבזור בהתאמה אישית. מעשנות קמאדו הן מהמעשנות המתקדמות בישראל וברכישתן תקבלו שירות אמין, סבלני ומכיל. אחריות, תפעול מקצועי ברמה גבוהה וליווי מקצועי מהרגע הראשון. 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here