אם אתם מעוניינים לפתוח דלת חשובה ופרקטית אל עולם התעסוקה, בתחום הזוכה לביקוש גבוה ומעניק תנאים טובים, כדאי לכם להירשם אל קורס הנהלת חשבונות במכללת אינטלקט אקדמון. מטבע הדברים, מדובר במקצוע הכולל הרבה התעסקות עם מספרים, ולכן הוא מתאים למי שאוהב לחשוב באופן מסודר ומאורגן, שיש לו עניין בתחומים כלכליים, ושמרגיש מוכן להשתלב בתחום מתגמל עם אפשרויות קידום לאורך הקריירה.

יש המסתכלים על הנהלת החשבונות כעל עיסוק פשוט למדי, אולם מדובר במקצוע מהמבוקשים במשק הישראלי עקב מספר סיבות. למשל, כמעט כל עסק, חברה וארגון מכל סדר גודל וסוג התאגדות חייבים שירותים בתחום הנהלת החשבונות, על מנת לדווח כחוק לרשויות המס, להבין את שורת ההכנסות וההוצאות, לשלם לעובדים את המשכורות וכדומה. אמנם מדובר בעיסוקים שעליהם אמונים עוד בעלי תפקידים בארגונים, כגון חשב השכר או רואה החשבון, אך למנהלי חשבונות יש תפקיד בסיסי ואף מרכזי בשרשרת. יש לציין כי שירותיו של מנהל החשבונות יכולים להינתן מתוך הארגון, כלומר כשכיר המועסק בו בקביעות, ובנוסף לכך בשנים האחרונות יש מגמה של מתן השירות כמיקור חוץ ובאופן עצמאי.

ויש עוד סיבה טובה לביקוש המתמיד והגבוה אחר מנהלי חשבונות בעלי הכשרה ותעודה הולמות, והיא שבשנים האחרונות רשויות המס בארץ נוטות להחמיר עוד יותר בפיקוח אחר התנהלותם של ארגונים ועסקים. על כן, נדרשת התנהלות מדויקת, קפדנית ומוסדרת מבחינה פיננסית, ומנהל החשבונות הוא בורג מרכזי בהשגת היעד.

הבוגרים של קורס הנהלת חשבונות 1+2 במכללה שלנו, ולמעשה בכל מקום אחר בארץ, יודעים היטב שבכל האזורים קיים צורך באנשי מקצוע מוסמכים, אשר אמונים גם על המערכות הממוחשבות המתקדמות הקשורות למקצוע. בין היתר, הביקוש מקבל ביטוי גם בתנאים טובים לעובדים, עם משכורת ממוצעת בהתחלה של בין 9,000 ל- 15,000 שקלים. מעבר לכך, בפני בוגרי הקורס פתוחה הדלת להמשך הלימודים לתחומים יותר מתקדמים, למשל קורס חשב שכר וקורס הנהלת חשבונות מסוג 3. במילים אחרות, הקורס הבסיסי מאפשר להמשיך ולהעמיק את הידע ומכאן גם את התפקידים שניתן למלא, על כל המשתמע מכך מבחינת אחריות, אתגר ותגמול כספי.

למי הקורס מתאים?

כפי שאמרנו, מדובר במקצוע הכרוך במספרים ומתמטיקה ולכן כדאי שיהיה לכם זיקה בסיסית אל התחום. אם אינכם בטוחים בהתאמה אנו מזמינים אתכם לפנות אלינו לקבלת ייעוץ, אשר יסייע בבחירת הכיוון הנכון. כמו כן, חשוב לזכור כי מנהל חשבונות נדרש לאחריות גבוהה ולרוב גם למחויבות לתעסוקה לטווח ארוך, אז שאלו את עצמכם האם כבר הגעתם לשלב הזה בחיים ובבשלות האישית. מעבר לכך, הקבלה לקורס מותנית בהצגת תעודה המעידה על 12 שנות לימוד או 11 שנות לימוד עם לפחות יחידת בגרות אחת במתמטיקה.

לפרטים נוספים על הקורס ולביצוע הרשמה פנה אל נציגי המכללה בטלפון *9233.

 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here