קרדיט - pixabay

אתרי בנייה מקצועיים הם אזורים בהם יש תנועה רבה של אנשים וכלי רכב ומשא, מה שאומר שמלכתחילה מדובר באזורים תפעוליים לא פשוטים מבחינת מרחב התמרון שלכם, ולכן הסטנדרט שבו אתם צריכים לעמוד מבחינת תנאים ודרישות הבטיחות הוא גבוה במיוחד ודורש תחזוקה מתמדת תוך עבודה בשיתוף פעולה עם אנשי המקצוע המיומנים והמנוסים ביותר. ביחד עם אנשי הצוות של חברת י.א.ש פרויקטים ובטיחות בע"מ, אפשר לבנות תוכנית הכוללת את כל סוגי ההכשרות המקצועיות הרלוונטיות לעסק שלכם וכך ליצור סביבת עבודה נגישה ובטוחה לכולם.

למה הדרכות בטיחות לעובדים הן כה חשובות?

הדרכות בטיחות לעובדים הן כלי מקצועי חשוב מאין כמותו שאתם בתור מנהלים צריכים לדעת איך לארגן, ויש לכך כמה סיבות- קודם כל, באתרי בנייה החוק בישראל דורש קיום סטנדרט בטיחות גבוה כדי למנוע תאונות עבודה שעלולות לעלות בחיי אדם. מעבר לכך, אם אתם רוצים שאתר בנייה שלכם יתנהל בצורה חלקה ואתם רוצים לצמצם את טווח הטעות של העובדים שלכם, יש לכם פתרון מושלם- קביעת הדרכות בטיחות מקצועיות באופן תדיר.

מינוי אחראיים כבר בשלבים הראשונים

בשביל להתחיל את התהליך ולהבטיח שכבר מהיום הראשון לפעילות אתר הבנייה שלכם יהיה אתר בנייה בטוח, אתם צריכים לקבוע מי העובדים שיהיו ממונים על תחומי הבטיחות שונים באתר. לדוגמה, מינוי של ממונה בטיחות אש אשר תפקידו הוא לוודא שכל העובדים יודעים איך להתנהל באתר במידה ופורצת שריפה והוא זה שמבצע ביקורות פנים ארגוניות על המתנהל בתוך אתר הבנייה שלכם. לפעמים אפשר להכשיר אדם מתוך החברה, ולפעמים ייתכן שתרצו לחפש איש מקצוע שיגיע לאתר שלכם אחת לתקופה לביקורת תקופתית.

ליווי של יועצים חיצוניים ומקצועיים בתחום הבטיחות

כדי לתכנן את כל הפרויקט שלכם באופן נוח וברור, וכדי למצות את כל האפשרויות שלכם באופן העקבי ביותר, אתם וודאי תרצו להזמין לאתר הבנייה מבעוד מועד יועץ בטיחות בעבודה שיכול לבחון את ההחלטות שלכם ולהציע דרכי ייעול ושיפור. היועץ הוא איש מקצוע מנוסה אשר מכיר גם את דרישות החוק כמו גם את הפתרונות הרלוונטיים שיכולים להתאים לכל אתר בנייה, כך שהייעוץ החיצוני לפעמים נותן פרספקטיבה שאתם לא יכולים לחשוב עליה.

אנחנו, בחברת עוגן הדרכות (י.א.ש) בע"מ, נשמח לתת לכם שירות, ידע וגם כלי עבודה פרקטיים כדי להפוך את סביבת העבודה שלכם למקצועית ומסודרת, בדיוק כמו שדורש החוק בישראל כיום. לפרטים נוספים וליצירת קשר עם צוות החברה 08-6767410.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here