מכירה סיטונאית שכל בעל מסעדה, בית קפה ובית מלון חייב להכיר
מקור nfarm.co.il

בכל בית עסק שמגיש מזון לאנשים, בין אם זו מסעדה, בית קפה, מלון, או כל מקום אחר, אחת ממנות הבסיס, בין אם כמנה שעומדת בפני עצמה ובין אם כמנה שמהווה תוספת למנות אחרות, אנחנו נמצא סלטים מסוגים שונים.

זה יכול להיות סלט ירוק קלאסי ואלה יכולים להיות סלטים יותר מורכבים, כאלה שכוללים ביצים, דגים, גבינות, ירוקות מיוחדים שלא נהוג להכניס לסלטים רגילים, ועוד שורה ארוכה של מרכיבים אשר הופכים את המנה למיוחדת בטעם, בצבע, ובסגנון.

אותם בעלי עסקים שציינו, יכולים לעשות הכל בעצמם, כלומר לרכוש ירקות ומרכיבים אחרים, לשטוף, לחתוך ולתבלן את הסלט לפני שהם מגישים אותו או שמים בקערות גדולות על מנת שהאורחים שלהם יוכלו לקחת בעצמם. אך הם יכולים לעשות לעצמם חיים יותר קלים, לחסוך זמן וכסף ולהגיש סלטים לא פחות טעימים ומיוחדים.

בעזרת רכישת סלטים בסיטונאות ממעדנייה איכותית, הרי שאותם בעלי עסקים יכולים להציע ללקוחות שלהם מגוון רחב של אפשרויות, מגוון רחב של סלטים באיכות מאוד גבוהה, סלטים טריים וטעימים, כל זה מבלי שהם יצטרכו לעבוד עליהם. כל מה שיצטרכו לעשות זה להגיש אותם לשולחנות או למזנון ממנו אפשר לקחת בשירות עצמי.

סלטים בסיטונאות זה דבר מאוד מוכר ונפוץ בקרב לא מעט בעלי עסקים בתחומים שונים, בוודאי אם מדובר בעסקים גדולים שמאכילים עשרות ומאות אורחים מדי יום, על בסיס קבוע. הרי אם באותם מקומות יצטרכו הטבחים והעוזרים שלהם להכין סלטים בעצמם לכל האורחים, הרי שלא יהיה להם זמן להכין מנות אחרות, לא נדבר על זה שמבחינה כלכלית זה לא ישתלם להם.

לפני שנסביר כיצד רוכשים סלטים בסיטונאות בצורה חכמה, חשוב לציין כי אף על פי שמדובר על רכישת סלטים מוכנים אין זה אומר שהסלטים אינם טריים. מאחר וכל מקום רוצה לשמור על המוניטין שלו, אז חומרי הגלם יהיו טריים ואם ורוכשים את הסלטים מהמקום הנכון, כגון מעדניות, סביר להניח כי יהיו אלו סלטים טריים שהכינו אותם באותו יום.

כיצד רוכשים סלטים בסיטונאות בצורה חכמה

דבר ראשון שצריך לעשות, זה לאפיין נכון את הצרכים של העסק. מי הם הלקוחות, כמה לקוחות אמורים לשרת על בסיס יומי ומעבר לכך. בצורה כזו יהיה ניתן לדעת בוודאות כמה ואילו סלטים צריכים להזמין.

דבר שני, יש לבחון מה המקום ממנו אנחנו רוצים לרכוש, יכול לספק. בין אם זה מבחינת סוגי סלטים, כמות סלטים, וכן יש לבחון פרטים טכניים כמו למשל, מתי הוא יכול לספק אותם, עד כמה אפשר לסמוך על כך שהוא ידע לספק את כל מה שצריך בכמות מספקת, עד למועד תחילת העבודה.

דבר שלישי שחשוב לבדוק, רמת העשייה, איכות חומרי הגלם וכאמור, את הטריות של הסלטים. בין אם זה בית מלון ובין אם זו מסעדה, האורחים תמיד ירצו ליהנות מסלט טרי.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here