נושא הבטיחות בעבודה חשוב מאין כמוהו. הדרך הטובה לפתור בעיות שעלולות לקרות בתחום היא, כמובן, מניעה. משיגים אותה על ידי הדרכה נכונה ואימוץ דרכי עבודה בטוחים. כתוספת חייבים להוסיף אביזרי בטיחות שונים אישיים ולעשות שימוש בכלים בטוחים הבנויים היטב. בקרת איכות משרתת היטב את המפעל בדרך אחרת.

קורס עבודה בגובה

עבודות בגובה מתבצעות בתנאים מורכבים. מומלץ להשתתף בקורס ללמידת הנושא. קורס עבודה בגובה מתאים לעוסקים בענפי הבנייה, בהתקנת מערכות מיזוג, אינסטלציה, חשמל, תקשורת ועוד. עבודה בגובה, מוגדרת ככזאת כאשר העובד אינו עומד על קרקע יציבה ופועל בגובה רב מעל הקרקע בזווית מסוימת בעלת הטיה. במקרים רבים, הוא משתמש בידיו לביצוע העבודה ואז אינו מאובטח. במהלך הקורס לומדים איך לעבוד, להכיר את החוקים והתקנים אשר נקבעים על ידי משרד התמ"ת, להכיר את אמצעי המיגון הקיימים, איך לבחור סולמות, מתקני הרמה ועוד.   

שירותי ממונה בטיחות למען העסק שלך

קיימים אתרי עבודה מסוכנים אשר בהם נדרשת חובת זהירות יתרה של העובדים והנוכחים. בנוסף, ניתן למצוא שורה של עבודות מסוכנות המתבצעות במיקור חוץ עבור לקוחות שונים. שירותי ממונה בטיחות נדרשים וניתנים במקרים אלו, ואחרים נוספים. כך לעבודות בגובה, במעבדות, באולמות ייצור של חומרים כימיים מסוכנים, באתרים בהם יש תוצרי לוואי של עשן ואוויר מזוהם, באתרי עבודה עם חומרים העלולים להתלקח ועוד. ממונה בטיחות מייעץ, מכין תוכניות בטיחות מקיפות, ממליץ על ציוד בטיחות נדרש לעסק ולעובדיו, במידת הצורך אף מפקח על המערך הקיים בעת הבנייה ולאחריו. שירות אחר הוא מתן הדרכות והשתלמויות, קביעת הנחיות לפני ובעת אירוע חירום, בחירת נאמני בטיחות מפעליים ועוד.

מנהל אבטחת איכות – חשיבות התפקיד

תפקיד מנהל אבטחת איכות הינו רב חשיבות, שכן, הוא נועד להבטיח את איכותו המעולה של המוצר המיוצר. זאת לפני הוצאתו לשווקים. אבטחת האיכות המודרנית מתבצעת לאורך כל תהליך הייצור ולא רק, כפי שנוטים לחשוב – בסופו. למנהל בתחום יש אתגר חשוב בכולל ביצוע בדיקות חשובות, פיקוח על תהליכי ייצור, אריזה, אחסון ואחרים. בנוסף, עליו לבחור, שיטות וכלים אפקטיביים להסדרת מערך בקרה איכותי, ליישומו ועוד. שחר הנדסת בטיחות" פועלת בתחום הבטיחות, חומרים מסוכנים, הדרכות בטיחות ומערכות ניהול בטיחות ואיכות סביבה.

 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here